سرپرست فرمانداری عجب شیر:

روز قدس، نماد خروش ملت های آزاده علیه صهیونیسم است

سرپرست فرمانداری عجب شیر در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان، به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس، نماد خروش مسلمانان و ملت های آزاده جهان علیه استکبار و صهیونیسم است.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۰۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل اصغرپور  افزود: با اتحاد و ایستادگی، روز اشغالگری صهیونیست ها در قدس پایان خواهد یافت و این روز زیاد دور نیست.
وی به اقدام اخیر دولت آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس شریف، گفت: این اقدام نسنجیده ، بستر را برای زیاده خواهی رژیم کودک کش و غاصب فراهم کرده و مردم فلسطین در بدترین شرایط به سر می برند که به یاری خدا و اتحاد مسلمین، این توطئه ها نقش بر آب می شود.
اصغر پور اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ناامیدی و یاس هرچه بیشتر دشمنان از جمله رژیم غاصب صهیونیستی را در پی خواهد داشت.
وی گفت: روز قدس باید تا رهایی کامل فلسطین و برهم زدن توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان زنده نگه داشته شود و این وظیفه تک تک مسلمانان است.
مردم عجب شیر و بخش های تابعه این شهرستان در روز جهانی قدس با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کرده و ‏با حضور پرشور در راهپیمایی این روز، حمایت و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین را به نمایش ‏گذاشتند.
راهپیمایی روز قدس در عجب شیر از مقابل سپاه ناحیه عجب شیر تا میدان نماز برگزار و پس از آن بیانیه پایانی راهپیمایی با تکیه بر وحدت مسلمین جهان و حمایت هر ‏چه بیشتر از فلسطین قرائت شد.‏

ارسال نظرات
پر بیننده ها