خبرهای داغ:
مربی صالحین حوزه بسیج کربلا بسطام:

روز قدس زمینه سازی محو اسرائیل غاصب

مربی صالحین حوزه بسیج کربلا بسطام گفت:روز جهانی قدس زمینه سازی برای تحقق وعده الهی برای حکومت صالحان و مستضعفان در جهان است و این یعنی محو اسرائیل و حامیانش.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۰۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام موسی مزینانیان در مراسم بزرگداشت ایام ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد و شهادت مولا علی علیه السلام که به همت پایگاه مصباح روستای تاش در مسجد این روستا برگزار شد با بیان اینکه ازسفارش های امام علی(ع) درهنگام شهادت توجه به قرآن، ایتام، همسایگان بود افزود: حضرت علی در وصیت خود به امام حسن بر توجه به قرآن و سنت پیامبر تاکید فرمودند و بر توجه به مردم و خدمت رسانی به جامعه تاکید کردند که ابن به امروز جامعه ما و آینده نیز مربوط است.
وی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در باب شباهت های حضرت امام راحل با امیرالمومنین گفت: اقتدار و قوت، مظلومیت و پیروزی نهایی در کارها یه ویژگی مهمی بودند که رهبر انقلاب اشاره کردند و ما باید در این موضوعات دقت نماییم.
امام جماعت روستای تاش با اشاره به هغت ویژگی امام راحل از منظر رهبری انقلاب بویژه ایستادگی در برابر استکبار افزود: یکی از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) مقابله با استکبار و استعمار است که از اهداف انقلاب اسلامی نیز می باشد و این ویژگی سبب شده ما امروز در عالم سربلند و الگویی برای همه ملت ها باشیم.
وی با بیان اینکه تعیین روز جهانی قدس توسط امام در جمعه آخر ماه رمضان نیز برگرفته از همین دیدگاه متعالی و قرآنی است افزود: امروز ملت های جهان همه با حضور در این رویداد بزرگ در مقابل دشمنان محکم و استوار می ایستند و وظیفه خود می دانند.
مزینانیان تاکید کرد: روز قدس زمینه سازی برای محو اسراییل از صفحه روزگار است و این وعده الهی است که مستضعفان جهان حاکم شوند و این تحقق خواهد یافت و از این روست که دشمنان تلاش می کنند که این وعده محقق نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها