حجت الاسلام والمسلمین سلیمی تاکید کرد:

روز قدس، روز حیات اسلام

نماینده مردم شهرستان محلات درمجلس شورای اسلامی:روزقدس روز مقابله ملت هایى است که در زیر فشار ظلم امریکا و استکبار بودند روز مقابله با ابرقدرتهاست.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۹۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ حجت الاسلام والمسلمین سلیمی نماینده مردم شهرستان محلات در خانه ملت  درراهپیمایی روزقدس شهرستان محلات از روز قدس به عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: مردم در روز قدس به جهانیان خواهند گفت که فلسطین و اشغال این سرزمین از ذهن ملت مسلمان نخواهد رفت و فراموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه مردم همه ساله با نشاط و شور بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند، راهپیمایی روز قدس امسال را دارای دو ویژگی دانست و گفت:امسال علاوه بر اینکه هفتادمین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است، شاهد آن هستیم که بیت المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان برخلاف تمام مقررات و قوانین بین المللی از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شده است.

وی افزود:امسال همچنین شاهد ظلم و جنایت بیشتر بر مردم مظلوم فلسطین و بویژه ساکنان غزه هستیم و از سوی دیگر در ماه‌های گذشته شاهد دوره گردی بیشتر سران رژیم صهیونیستی به منظور ایران هراسی و تلاش علیه منافع ملت بزرگ ایران بوده ایم.

وی همچنین به بیانات امام خمینی(ره)در مورد روز قدس اشاره کردند که می فرمایند:روز قدس روزى است که باید سرنوشت ملت هاى مستضعف معلوم شود، باید ملت هاى مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین. باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملت ها قیام کنند و این جرثومه هاى فساد را به زباله دانها بریزند.

وی درآخرضمن تشکرازحضورحماسی مردم شهرستان محلات خاطرنشان کرد: هر چه این راهپیمایی باشکوه‌تر باشد عزت ملت مسلمان ایران و قدرت دولت اسلامی و نظام اسلامی از دید جهانیان بیشتر خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات