نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

ذلت رژیم اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت/توسعه تفکر امام خمینی(ره) باعث هراس استکبار جهانی

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه تفکر امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در سراسر جهان، باعث هراس استکبار جهانی می‌شود لذا از این بابت روز جهانی قدس و مسئله فلسطین ارتباط مستقیم با آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۸۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به مناسبت روز جهانی قدس در محل مصلای پیامبر اعظم (ص) این شهر بابیان اینکه روز قدس تیر خلاصی بر قلب استکبار جهانی است، افزود: این روز بنا به فرموده مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام محسوب می‌شود و به فرصتی برای دفاع از آرمان‌های بلند عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و اسلام‌گرایی بدل شده است.
وی بابیان اینکه راهپیمایی روز قدس، زمان خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی در فراموشی مسئله فلسطین است، افزود: در این ۴۰ سال دشمنان با همراهی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار بسیار تلاش کردند تا مسئله فلسطین به محاق فراموشی سپرده شود، اما هر چه از ابتکار بی‌بدیل امام خمینی (ره) در نام‌گذاری این روز می‌گذرد، جهان بیشتر به اهمیت آن پی برده و حضور مردم نیز پررنگ‌تر می‌شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کشور‌های عربی در تلاش برای کوتاه کردن ماه رمضان به‌منظور فراموشی روز قدس هستند، اما باید گفت: این روزبه نماد صف‌بندی حق علیه باطل و همچنین حق‌طلبی آزادگان و استکبار جهانی بدل شده است.
حسینی شاهرودی در پاسخ به افرادی که می‌گویند امنیت فلسطین چه ارتباطی به ما دارد نیز گفت: توسعه تفکر امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در سراسر جهان، همان نکته‌ای است که باعث هراس استکبار جهانی می‌شود لذا از این بابت روز جهانی قدس و مسئله فلسطین ارتباط مستقیم با آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.
وی افزود: در کنفرانس شیعه شناسی در اسرائیل، یکی از مقامات آن کشور اعلام کرد شیعه بر دو محور امامت، ولایت و همچنین عاشورا و تفکر جهادی استوار است که باید این دو بال را از شیعیان گرفت تا اسلام آمریکایی جایگزین شود همچنین نتانیاهو در کنگره امریکا اعلام کرد که سربازان رهبر انقلاب اسلامی در پشت دروازه‌های اسرائیل خیمه زده‌اند و ما مراقبت نکردیم که مجموع این اظهارنظر‌ها نشان از ذلت و ضعف رژیم اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت دارد.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حرکت مردم در راهپیمایی روز قدس، حق طلبانه و باعث شکست جبهه باطل است، گفت: پشتوانه مذاکرات، حضور قدرتمندانه نیرو‌های مسلح و مردم درصحنه است لذا باید بر ظرفیت‌های درونی معنوی انسانی خودمان در شرایطی که ایران مرز‌های خود را تا گوش اسرائیل رسانده است، اتکا کنیم.
حسینی شاهرودی افزود: امروز خوشبختانه به‌واسطه انقلاب اسلامی توانسته‌ایم به پیروزی‌های ارزشمندی دست‌یابیم و ازنظر سیاسی، نظامی و اقتصادی نیز علی‌رغم فشار‌های دشمن، در مذاکرات دست بالا راداریم، لیکن باید دانست که این بزرگ‌ترین نعمت است چراکه باعث شده تا در بسیاری از حوزه‌ها به خودکفایی و استقلال دست‌یابیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار