اقشار مختلف مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۸۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

همزمان با سراسر جهان اسلام و ایران عزیزمان، مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری بار ديگر همچون سنوات گذشته در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به میدان آمدند و در شهرستان های 9گانه ی استان، شعار راهبردی "مرگ بر اسرائيل " و " مرگ بر آمريکا " را فریاد زدند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس با تأیید بیانیه قرائت شده در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد؛ بر يکپارچگی امت اسلام و دفاع از حقوق مظلومان عالم بویژه مردم ستمدیده فلسطین تأکید کردند.

برپایی ایستگاه نقاشی با محوریت قدس شریف، ایستگاه سلامت بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر بخش های راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد در مرکز استان چهارمحال و بختیاری بود که با اذان ظهر و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه پایان یافت.

ارسال نظرات