خبرهای داغ:
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ای کسانی که همواره سیاه‌نمایی می‌کنید و بر این طبل می کوبید که انقلاب نتوانسته است؛ همین تهدیدها و دشمنی‌ها دلیل قاطع بر قوت ما است که ما توانسته‌ایم ستون فقرات استکبار را بشکنیم و به لرزه درآوریم.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۵۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

ما توانستیم ستون فقرات استکبار را به لرزه درآوریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه همدان با گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: حضور شما در این روز و قدم به قدم شما عبادت و اقدامی بلند در مقابل جبهه کفر است.

وی با بازخوانی حادثه بمباران همدان در روز قدس سال 1361 عنوان کرد: 36 سال پیش در 23 ماه رمضان شرایط ویژه‌ای در استان ایجاد و شهر همدان در نماز جمعه بمباران شد به طوری که در این حادثه 70 شهید و 356 مجروح و جانباز تقدیم انقلاب شد و با وجود اینکه نماز جمعه برای چند ساعتی بهم ریخت اما مرم در مسجد جامعه نماز جمعه را برگزار کرده و عقب نشیینی نکردند به طوری که در تمام مقاطع انقلابی بودن و پای نظام بودن خود را ثابت کردند.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت سالروز عملیات رمضان به ایثارگری رزمندگان استان در این عملیات اشاره و بیان کرد: این عملیات در گرمای خوزستان شروع شد که رزمندگان استان همدان نقش ویژه و بسزایی در پیشبرد اهداف عملیات بزرگ رمضان داشتند.

وی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را یادگارارزشمند امام راحل دانست و تصریح کرد: امروز به برکت این عنایت و هدیه امام(ره) به بشریت در سراسر کشور و جوامع اسلامی به شکل‌های مختلف دشمنی خود را نسبت به جبهه استکبار اعلام می‌کنیم.

سردار آبنوش با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم، به توطئه‌های دشمنان در طول 40 سال اخیر علیه نظام و انقلاب پرداخت، گفت: در این مقطع 40 سال است انقلاب ما پنجه به پنجه از تهدیدات دشمن عبور کرده و اقتدار جهانی به دست آورده است.

وی با طرح این سوال از دوستان و دشمنان انقلاب که در آستانه 40 سالگی انقلاب این همه هجمه و دشمنی دلیل ضعف انقلاب ما است یا دلیل قوت؟ گفت: اگر انقلاب و نظام ما ضعیف بود، این همه تهدید و دشمنی و انسجام جبهه کفر در مقابل انقلاب چه دلیلی دارد.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین تهدید و دشمنی جبهه کفر در مقابل انقلاب را دلیلی بر قوت و اقتدار انقلاب دانست و تاکید کرد: ای کسانی که همواره سیاه‌نمایی می‌کنید و بر این طبل می کوبید که انقلاب نتوانسته است؛ همین تهدیدها و دشمنی‌ها دلیل قاطع بر قوت ما است که ما توانسته‌ایم ستون فقرات استکبار را بشکنیم و به لرزه درآوریم.

* توطئه‌های دشمنان را با توکل به خدا و با همبستگی و یکدلی پشت سر گذاشتیم

وی اضافه کرد: ما توانستیم در تمام عرصه‌ها خود را ثابت کنیم و با ابتکار بر فقه امام باقر(ع) و امام صادق(ع) در سایه سار ولایت و این فقه توانسته‌ایم یک نظام سربلند و قدرتمند باشیم و این دشمنی‌ها دلیل همین است.

سردار آبنوش با مرور و بازخوانی برخی توطئه‌ها دشمنان علیه نظام و انقلاب عنوان کرد: به حول قوه الهی، با اتکا به خداوند، وحدت کلمه و مشی و راه مقاومت توانسته‌ایم ازسختی‌ها عبور و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه توطئه‌های تجزیه طلبانه در کشور به محض ایجاد انقلاب شکل گرفت، افزود: انقلاب اسلامی 22 بهمن پیروز و در 26 بهمن گروهگ‌ها در نقطه نقطه کشور شروع به توطئه و تجزیه کشور کردند، که ما با وجود اینکه یک نهاد ضعیفی بودیم و بسیاری از مسئولین در آن شرایط جوان و سابقه و تجربه مدیریتی نداشتند، توانستیم از توطئه‌ها عبور کنیم.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین به توطئه‌های کودتای نظامی اشاره و عنوان کرد: این توطئه‌ها را با توکل به خدا و با همبستگی و یکدلی پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه توطئه مداخله مستقیم نظامی در طبس برای براندزای نظام کافی بود، گفت: این نشانه دیگر خصومت و توطئه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است اما خداوند در شرایطی که ما ضعیف بودیم پیروزی را برای انقلاب رقم زد.

سردار آبنوش جنگ هشت ساله با رژیم بعثی عراق را توطئه‌ دیگر دشمنان در صدد ضربه زدن و براندازی نظام دانست و بیان کرد: در جنگ هشت ساله از هر راهی به مردم حمله شد و تحریم‌های اقتصادی همه جانبه از آن روز بر ما تحمیل و تمام درها را به روی ما بستند و ما را به انزوا کشانده بودند.

وی تهاجم فرهنگی، قوانین همه جانبه علیه این ملت و کشور، فتنه‌های داخلی 78و 88  را نمونه‌ای دیگر از توطئه‌های دشمنان برشمرد و یادآور شد: محاصره علمی، اقتصادی و صنعتی کشور، ترور دانشمندان، فرهیختگان و موثرین در جامعه برای ممانعت از پیشرفت‌های علمی، اعمال جنگ‌های نیابتی با داعش و تکفیری‌های ملعون و نبردهای مستقیم و غیر مستقیم با صهیونیست‌ها نمونه‌هایی از دشمنی در طول 40 سال علیه نظام و انقلاب است.

* دشمن در صدد جبران شکست‌های جبهه استکبار

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تمام توطئه‌ها در طول 40 سال تأخیر برای براندازی مردم، شکست انقلاب و نظام و مقاومت مردم کافی بود، گفت: با عنایت ویژه خداوند و دست امام زمان(عج) بر پشت این نظام و ملت توانستیم یکی پس از دیگری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه در کشور عده‌ای نگاهشان به سمت دشمنان دوخته شده است، تاکید کرد: نمی‌دانم چرا عده‌ای هنوز با این همه عنایت و شبه معجزه باز سست عنصری می‌کنند و ضعف دارند و در این عرصه هستند؛ چرا در مشکلات اخیر عده‌ای توکلشان ضعیف بود و عده‌ای به شکل‌های مختلف به دهان دشمن نگاه می‌کنند.

سردار آبنوش خطاب به مسئولین و دولتمردان آنها را به بی‌اعتمادی نسبت به دشمنان نظام و انقلاب توصیه کرد و یادآور شد: از روزی که بشر خلق شده هر وقت بشر به شیطان احترام کرد سیلی خورد؛ ما در چه مقطعی از تاریخ به شیطان اعتماد کردیم و جواب گرفتیم که این بار نیز اعتماد کردیم؟ امام(ره) فرمود استکبار و آمریکا شیطان بزرگ است.

وی با بیان اینکه ما دلواپس نیستیم ولی دلسوزان نظام و انقلاب هستیم که اقتدار نظام را می‌خواهیم، گفت: ما خادمی و نوکری این ملت را بالاترین شریف برای خود دانسته و می‌دانیم و سند آن شهدایی هستند که فدای نظام و ملت کرده‌ایم؛ ما برای سعادت و پیشرفت این ملت، فرمانده بزرگی همچون سردار «همدانی»ها فدا کردیم.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با گریزی به نتایج معاهده ذلت بار برجام، بر لزوم اعتماد به راهنمایی‌های مقام معظم انقلاب تاکید و بیان کرد: به ما اتهام نزنید که اینها نمی‌گذارند نه چنین نیست؛ دیدید و اعتماد کردید و چقدر چرخ حرکت انقلاب را کند کردید، حال تقاضا می‌کنیم در این روز عزیز به دعاهای این ملت و راهنمایی‌های رهبری اعتماد و توجه شود تا چرخ حرکت انقلاب به سرعت به حرکت درآید.

وی با بیان اینکه تمام توطئه‌ها در طول 40 سال اخیر با هدف براندزای نظام و پیشگیری از تکرار انقلاب در دیگر کشورها بود، تصریح کرد: دشمنان ترسیدند که مبادا در دیگر کشورها انقلابی همچون انقلاب ایران ایجاد شد بنابراین توطئه‌هایی ایجاد کردند که جوامع اسلامی را تکه تکه و قدرت ما را تجزیه کنند که در نهایت سرشان به سنگ خورد.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه دشمن در صدد جبران شکست‌های جبهه استکبار بود، گفت: در این خصوص هرگاه ورود پیدا کردند پیروزی از آن ما بود و ما با تاریخ زنده روبرو هستیم.

* امروز یک کشور مقتدر موشکی هستیم

وی با بیان اینکه هرجا مقاومت نشان داده‌ایم پیروز بوده ایم، افزود: ای کسانی که به هر شکل مسئولیت این کشور و نظام در اختیار شماست، این را بدانید هرجا ضعیف عمل کرده‌اید با مشکل مواجه شده‌ایم، چرا بعد از 40 سال راهی را می‌روید که بزرگان می‌گویند بیراهه است؟

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر جنگ هشت ساله نبود و ما مقاومت نمی‌کردیم و مادران شیردل و ایثارگر فرزندان خو د را پرورش نداده و و به جبهه نمی‌فرستادند آیا شرایط ما اینطور بود که دشمن ما را به رسمیت بشناسند؟ ما در بطن حوادث رشد کرده‌ایم و دشمن امروز علی‌رغم میل باطنی، ما را پذیرفته و به عنوان یک قدرت به رسمیت می‌شناسد.

وی با بیان اینکه در آن زمان بازرگان به دنبال تسلیم ایران بود اما ما با وجود اینکه ضعیف بودیم، ایستادیم و مقاومت کردیم، گفت: هنوز بازماندگان بازرگان در کشور هستند که می‌گویند تسلیم شوید اما هرگاه ایستادگی و مقاومت کردیم پیروز شده‌ایم.

سردار آبنوش به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف در طول چند سال اخیر اشاره و عنوان کرد: امروز یک کشور زرهی هستیم و حمله دشمن موجب طراحی یگان‌های پیچیده برای مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان در کشور شده است.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته دشمن ما را با موشک تهدید می‌کرد اما امروز یک کشور مقتدر موشکی هستیم، گفت: تهدید دشمن باعث شد که با مقاومت در آن نقطه به آن اوج اقتدار برسیم به طوری که رادارهای سه‌بعدی، پهبادها و ماهواره‌هایی داریم که حاصل تلاش و دانش جوانان کشور است که برعکس افرادی است که برای کسب دانش و فناوری به اجنبی چشم دوخته‌اند.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: توان و اقتدار امروز کشور را خاری بر چشم دشمنان بوده و این اقتدار در سایه مدیریت قوی به دست آمده است.

وی به تبیین مؤلفه‌های اقتدار یک کشور پرداخت و عنوان کرد: وجود رهبر مقتدر و مدیر نخستین مؤلفه است که به لطف خداوند نظام جمهوری اسلامی دارای رهبری الهی است که با منطق قرآن ما را هدایت می‌کند که پس از وجود مبارک امام زمان(عج) در زمین همتا ندارد و کشور را آنچنان پیش برده که هر روز قله‌ای را فتح کرده و دشمن را مجبور به عقب نشینی کرده است.

* نبرد اقتصادی تهدید امروز دشمن

سردار آبنوش آرمان‌های یک ملت را دومین مؤلفه اقتدار کشور دانست و گفت: آرمان‌های ملت ایران در طول 40 سال عدالت‌خواهی، اعتلای کلمه «الله» به معنای واقعی و ادامه راه انبیا و اولیا، ولایت‌فقیه است که با تأسی کامل و جامع به اهل بیت(ع) است.

وی سومین مؤلفه را ملت بزرگ و چهارمین آن را دشمن بزرگ برشمرد و عنوان کرد: در شرایط امروز دشمن ما در برابر ملت بزرگ ایران مستأصل مانده است چراکه مردم ولایی همواره با حضور در راهپیمایی‌ها و صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب را حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: تمام این مؤلفه‌ها در کشور ما وجود دارد به طوری که هجمه‌های فرهنگی اعمال شده علیه کشور ما، در هیچ جایی نبوده و نیست اما می‌توانیم بر آن غلبه کنیم و توانایی آن را داریم، چراکه هرجا مقاومت کرده‌ایم پیروز شده‌ایم و هرجا ضعف نشان دادیم با مشکل مواجه شدیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به توانمندی و قدرت ما پی برده و پشتیبانی ما را از نظام کشف کرده است، گفت: عصبانیت آن‌ها هم از همین رو است بنابراین باید شرایط امروز کشور را تغییر دهیم ضمن اینکه توان دشمن از آنچه که نشان می‌دهد کمتر است.

سردار آبنوش با اشاره به وجود سختی‌ها و مشکلات در کشور یادآور شد: امروز سختی، تحریم و مشکلات وجود دارد که این تحریم و توطئه دشمنان و سختی‌هایی که بر ملت ایران تحمیل شده به دلیل پیروی از مسیر حضرت سیدالشهدا(ع) و پیروی از اهل بیت(ع) است اما باید انصاف به خرج دهید و واقعیت را دید چراکه ما در سطح جهان و منطقه قدرتمند بوده و زمینه‌سازی ظهور را انجام می‌دهیم.

وی نبرد اقتصادی را تهدید امروز دشمن معرفی کرد و یادآور شد: متاسفانه امروز بیرق جبهه اقتصادی در دست عده‌ای نامحرم است در حالی که باید در دست سرداران اقتصادی باشد چراکه ما در جبهه‌های امنیتی و نظامی سرداران بزرگی چون شهید «همدانی» داریم و به طور قطع در جبهه اقتصادی نیز می‌توانیم افراد مقتدری داشته باشیم.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن با آگاهی به این موضوع به دنبال تغییر رفتار و کنترل جامعه با فشار اقتصادی است، افزود: باید مردان پاکدست در قرارگاه جبهه اقتصادی کار را به دست بگیرند، نه افرادی با دستمال‌های کثیف که به لطف خداوند از این مرز نیز عبور خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در دهان استکبار زده و جشن نابودی اسرائیل را بگیریم و ظهور رقم خورد باید در جبهه اقتصادی نیز درست عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات