رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بی‌عهدی آمریکا در برجام یکی از دلایل انسجام بیشتر مردم در راهپیمایی روز قدس است.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۵۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت این روز اظهار داشت: روز قدس روز روز حیات اسلام در مقابل رژیم کودک کشی است که به اخلاقیات پایبند نیست و اصول اخلاقی را قبول ندارد.روز قدس امسال چند تفاوت دارد که اولین تفاوت آن برگزاری آن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: از روز اول نطفه این رژیم خراب، با دخالت مستکبران بوجود آمد و امروز هم شاهدیم کماکان جنایات این رژیم ادامه دارد اما به یُمن انقلاب اسلامی با صحنه‌ای مواجه شدند که موجب شکست آنها می شود.

وی با بیان اینکه امسال اولین سالی است که سفارت آمریکا به بیت‌المقدس منتقل شده و این یک اشتباه راهبردی و استراتژیک تأکید کرد: این اشتباه بزرگ باعث انسجام بیشتر امت اسلامی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال همچنین شاهد بی‌عهدی آمریکا در برجام شدیم و ظهور دشمنی آمریکا بیش از گذشته شکل گرفت.

وی با بیان اینکه تمام این مسائل باعث شده مردم با انگیزه‌تر و منسجم‌تر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند،تأکید کرد: آرمان همه ما و ملت های آزادی خواه جهان نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین در خصوص تداوم مذاکرات و برجام اظهار داشت: ما درگذشته نیز شاهد عدم اطمینان‌بخشی اروپایی‌ها بوده‌ایم و امیدواریم مسئولین به این موضوع توجه داشته باشند.
 
ارسال نظرات