تجدید بیعت مسلمانان سراسر جهان در دفاع از حقانیت اسلام و بی گناهی فلسطین

امروز ملت مسلمان ایران فریاد ایستادگی و مظلومیت فلسطینیان را صدا می زنند و با تجدید بیعت با مسلمانان مظلوم فلسطین در در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های آهنین بر دهان اسرائیل و هم پیمانان مدافع دروغین خواهند کوبید.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۴۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،فلسطین خط مقاومتی در امتداد تمام کشورهای اسلامی است که خط قرمز جهان اسلام بوده و حفظ موجودیت آن، حفظ حقانیت جهان اسلام است. 

 امروز تجدید بیعت مسلمانان سراسر جهان در دفاع از حقانیت اسلام و بی گناهی فلسطین با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی جبهه گیری به ناحق آنها از حق را به سخره می گیرد و هیمنه پوشالی استکبار را در هم می شکند تا بگوید زور و ستم ماندگار نیست

ماموستا فایق رستمی در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس سنندج، با تبریک روز قدس و تسلیت شهادت حصرت علی (ع)، اظهار داشت: روز قدس روز مظلومیت مردم فلسطین و روز اتحاد و همدلی مسلمانان جهان در مقابل دشمنان دین اسلام است.
 
وی افزود:بر خود لازم می‌دانم برای این حمایت و شنیدن ناله مظلوم و بیزاری از ظالم که نشانه وحدت و برادری و مودت و وحدت است، قدردانی کنم.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: مردم  فلسطین مردم مظلومی هستند  و ترس اسرائیلی ها از این مردم نه بخاطر تسلیحات نظامی آنان بلکه به خاطر اعتقاد و دین آنها است.

وی افزود: روز قدس روزی ماندگار برای مسلمانان است تا در این روز به یاد برادران مسلمان خود بیفتیم و صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانیم.

ماموستا رستمی بیان داشت:قلب جهان اسلام امروز در قدس می‌تپد و دل‌ها مامن مشت‌های گره کرده فلسطینی هاست، و امروز هر مسلمانی در هر گوشه وکنار از این جهان بزرگ  ارتشی بزرگ برای مقابله با اسراییل غاصب  خواهد بود.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار