فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس اقتدار اسلام را به رخ ظالمان کشیدند و بار دیگر بر باز گرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام تجدید پیمان بستند.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۴۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
سرهنگ پاسدارمحمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه شهرستان دهگلان بارد دیگر با حضور خود حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد حمایت از مظلومان عالم است، گفت: روز قدس روز اتحاد مسلمانان در سراسر دنیاست و سردمداران کفر بدانند که مسلمانان در برابر غاصبان ظلم و زور سکوت نخواهند کرد.

امانی با تأکید بر اینکه وظیفه هر مسلمانی است که در این روز بزرگ علیه استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی در صحنه حضور پیدا کند، افزود: امسال نیز مردم مانند سنوات گذشته با حضور گسترده در روز قدس با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) تجدید پیمان بسنتد.

وی تصریح کرد: روز قدس اعلام آمادگی ملت همیشه بیدار و شهید پرور ایران اسلامی است که در گذشته به رهبری امام خمینی (ره) و امروز به رهبری مقام معظم رهبری آماده دفاع از حق مظلوم و مسلمانان جهان است.

سرهنگ امانی با اشاره به اینکه مردم شهرستان دهگلان همواره درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز حضوری گسترده و پرشور داشتند افزود: مردم مومن و مسلمان شهرستان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، حمایت دوباره خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

گفتنی است که مسیر راهپیمایی روز قدس در روز جمعه با حضور اقشار مردم و مسئولان شهرستان در ساعت ۱۰ صبح از میدان بسیج، میدان ساعت تا میدان معلم شهر دهگلان ادامه داشت.
ارسال نظرات