همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس
سپاه ناحیه میامی همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس با صدور پیامی از مردم و بسیجیان شهرستان میامی برا حضور در راهپیمایی سایری روز جهانی قدس دعوت کرد
کد خبر: ۹۰۲۴۸۱۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” همان طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می گذارنیم و با دعا وتضرع خود به درگاه الهی، می خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. ”

رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی خامنه ای

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسراییل غاصب است. در این روز مردم روزه دار ایران که قریب یک ماه در ماه مبارک به خودسازی معنوی پرداخته اند با وحدت و یکپارچگی بی نظیری هماهنگ با دیگر مسلمانان روزه دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا راهپیمایی می کنند. این روز مقاومت و مبارزه میراث گرانبهای خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملتهای مظلوم است که آمیزه ای از آموزه های مقاومت و ایثار، مبارزه و استکبار ستیزی است.

از سال ۱۹۴۸ که یهودیان مهاجر به فلسطین به مسلمانان یورش بردند و املاک و اموال آنان را تصاحب کردند و صدها هزار نفر را آواره کردند تا تشکیل دولت غاصب صهیونیستی و تا امروز که انتقال سفارت آمریکای جنایتکار دسیسه جدید جنایتکاران عالم است، جنگها و تجاوزات ظالمانه ای را شاهد بوده ایم که هر کدام برگ سیاهی بر تاریخ استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و منجر به کشتار یا آوارگی میلیون ها تن از کودک و زن و مرد شده است. همراهی کشورهای مدعی حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاکاری و اندیشه های پلید و ظالمانه این دولت هاست.

اسراییل برای نفوذ به منطقه خاورمیانه از همه ابزار جنگی ، تهدید، تطمیع و نفوذ فرهنگی دریغ نکرده است به نحوی که پس از گذشت سالها امروز شاهدیم که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی پیرو و پشتیبان صهیونیستها بوده و با یاری رسان آنان در بجا اوردن نیات شوم شان ، به مصداق بارز ابی لهب ها و حماله الحطب ها هستند.

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیستها و چشم امید مقاومت اسلامی در جهان است. حضور هر چه باشکوه تر ملت قهرمان و مقاوم ایران سرشار غریوهای استکبار تیزی در روز جهانی قدس و اعلام حمایت مجدد از مظلومین و ستمدیدگان عالم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه است.

ما پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی باتفاق بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه آن، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ،همه ملت ایران بخصوص مردم شریف شهرستان میامی را به حضور حداکثری در روز جهانی قدس دعوت کرده و در کنار آحاد ملت ایران با آرمانهای راستین شهدا و امام شهدا در مبارزه با استکبار بیعت مجدد می کنیم و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت می کنیم.

والسلام علی من إتبع الهدی

ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها