خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: آینده نگری، دوراندیشی و تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، متبلور است.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۰۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

عزت الله جعفری  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با تدبیر، نگرش و آینده نگری امام راحل روز قدس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین انتخاب و اعلام این روز موجب همبستگی و اتحاد عجیب بین کشورهای مسلمان منطقه شد.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و سیاست منطقی جمهوری اسلامی در 39 سال گذشته ، رژیم منحوس صهیونیستی در مناطق اشغالی خود محصور شده و دیگر تفکر از نیل تا فرات را از سر خود بیرون کرده است که این موفقیت بزرگی برای جهان اسلام به شمار می رود.
جعفری با اشاره به فرمایش مقام رهبری درباره وضعیت بغرنج و رو به نابودی رژیم فاصل اسرائیل، یادآوری کرد: به فضل خدا و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت در آینده بسیار نزدیک شاهد نابودی این غده سرطانی در جهان خواهیم بود.
وی با اشاره به علل اشغال سرزمین های فلسطین توسط صهیونیست ها به بهانه های واهی همچون کشته شدن یهودیان در جنگ جهانی دوم، گفت: سند تاریخی برای این قضیه وجود ندارد و اگر هم باشد این مقدار که صهیونیست ها مدعی هستند ثبت نشده است.
جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی نور امید در قلوب مستضعفین ایجاد کرده است، اظهارداشت: انقلاب اسلامی مانند نور واحد روز به روز در حال گسترش و تابیدن است و علت اینکه دشمنان توان دیدن آن را ندارند به خاطر بیداری اسلامی مردم جهان و تابش نور حق و حقیقت بر پیکره مستضعفان جهان است.
جعفری اضافه کرد: نوری که امروز از جمهوری اسلامی بر دنیا می‌ تابد همان نور و راهی است که از زبان و سیره انبیا (ص)و ائمه اطهار (ع) جاری بوده و امروز اگر شاهد پیشرفتی هستیم به برکت ادامه راه بزرگان است.
وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز جهان قدس فردا با شور و شعف بسیاری در ایران و سایر کشورهای جهان برگزار خواهد شد، افزود: این حضور امسال به علت جنایت های رژیم صهونیستی در سرزمین های اشغالی و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف گسترده تر از سال های قبل خواهد بود.

ارسال نظرات