فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج):

شهادت، اتفاق نیست، انتخاب است/ شهدا را به یاد بسپاریم

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در یادواره شهدای کوی جعفریه مارالان تبریز با برشمردن نام یکایک شهدای محله جعفریه مارالان، اظهارداشت: شهادت یک اتفاق نیست، بلکه انتخاب است، هر شهیدی کربلایی دارد که خاک آن کربلا تشنه خون اوست و زمان برای آن شهید انتظار می کشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۹۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصطفی محمدی افزود: شهدا را نباید به خاک بسپریم بلکه باید به یاد بسپاریم. شهدا در قیامت یا شاکی هستند یا شافی هستند؛ باید به گونه ای عمل کنیم که در قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

وی ادامه داد: عکس شهدا را بر روی دیوار شهر نصب کرده ایم تا مسیر زندگی یادمان نرود نه اینکه برعکس سیره شهدا رفتار کنیم.

محمدی اضافه کرد: یادواره شهدا به پاس قدردانی از شهدا و خانواده آن هاست و هر چه از این مراسم ها برگزار شود برای قدردانی و تجلیل از مقام شهدا کم است چراکه پدر و مادر شهدا حاصل عمر و زندگی خود را تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج)، در بخش دیگر سخنان خود به چهلمین سالگرد انقلاب اشاره و بیان کرد: اکنون در آستانه ورود به چهل سالگی نظام اسلامی شاهد اوج عزت و افتخار و سربلندی کشورمان هستیم.

محمدی با اشاره به اینکه انقلاب در حالی که 19 ماه از پیروزی اش می گذشت، مورد آماج حملات دشمن قرار گرفت تا به خیال دشمنان انقلاب نوپای ایران را به زانو درآورند، ولی نتوانست.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمنان همچون آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد  یکی از علل آن این است که ملت امتحان خود را خوب داده است و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب؛ «اگر آمریکا اولین تیر را شلیک کند، آخرین تیر را ما شلیک خواهیم کرد».

مصطفی محمدی گفت: اگر کسی می خواهد ارزش انقلاب را بشناسد باید یک سفر به آن سوی مرز داشته باشد انفجارات مختلف و نا امنی های سایر کشورهای همجوار را ببینید تا پی به نعمت امنیتی که به برکت خون هزاران شهید بدست آمده است ببرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار