روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه خواف به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۸۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه خواف به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
قدس دفترخونین شجاعت و مقاومت اسلامی است! هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی مرز است! قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است! ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم! قدس جغرافیای عشق تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است! مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره روزقدس فرمودند اکنون جمعه آخرماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل  روزقدس نامگذاری شده در پیش روی ماست.
 
باید روز قدس و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است به بیداری و هوشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر از نجات ملت‌های مسلمان و خصوصاً ملت شجاع فلسطین دست از تلاش نکشیم! این جانب امیدوارم ملت بزرگ ما در این روزقدس نیز مانند همیشه با حضور یک پارچه خود در خیابان‌ها و راهپیمایی تا محل نماز‌های جمعه، فریاد رسا و غریو رعد گون خود را به گوش جهانیان برسانند و تکرار کنند که امت امام خمینی (ره) همواره درک نار فلسطین و خصم دشمنان آنان خواهد بود!
 
روبط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج خواف ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را روز تقویت فرهنگ مبارزه بی امان با صهیونیسم جهانی دانسته و از مردم قهرمان و روزه داران ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضورپرشکوه و پرشورخود این روز را گرامی داشته و حمایت خود را از قیام مردم فلسطین و انتفاضه آنان اعلام کنند!
 
آنان همچنین با اعتقاد به آرمان‌های بنیان گذارجمهوری اسلامی وپیروی از ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العا لی) بر این باور هستند که این اسراییل این غده سرطانی منطقه باید از صفحه روزگار محو شود و بر این روش همواره به وظیفه و رسالت اسلامی خود درحمایت از مبارزات حق طلبانه مردم فلسطین ادامه داده و همگام با امت سلحشور ایران اسلامی در روز جهانی قدس در راهپیمایی سراسری ضد اسراییلی شرکت کرده و فریاد مرگ بر اسراییل را سر خواهند داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها