عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی (ره) با این نامگذاری روز قدس زمینه‌سازی تحقق عملی محو شدن اسرائیل را فراهم ساخته‌اند و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر نابودی این غده سرطانی در ۲۵ سال آینده وعده داده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۷۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله محسن حیدری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی «رهایی، تقدیر قدس» اظهار کرد: رهایی قدس یک وعده الهی است که هم قرآن کریم و هم پیغمبر اسلام (ص) بر تحقق آن وعده داده‌اند.

وی افزود: مسئله آزادی فلسطین و رهایی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیستی، در اندیشه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای داشته و امام راحل با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، طرح نابودی اسرائیل را پایه‌گذاری کردند.

آیت الله حیدری بیان کرد: امام خمینی (ره) با این نامگذاری در واقع زمینه‌سازی تحقق عملی محو شدن اسرائیل را فراهم ساخته‌اند و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر نابودی این غده سرطانی در ۲۵ سال آینده وعده داده‌اند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس واجب بوده، است و خواهد بود، گفت: کمک به فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است و فرصتی برای اتحاد در برابر توطئه‌های شیطان بزرگ و افشای نقشه‌های شوم صهیونیسم غاصب است، لذا بر همه اهل بصیرت لازم است که حضور جدی و قوی‌تری در این راهپیمایی داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز برگزاری این همایش را مقدمه‌ای برای دشمن شناسی هر چه بیشتر عنوان کرد و گفت: خدا را شاکریم که در کنار مضجع امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و در ایامی که با لیالی قدر تقارن یافته، در این همایش حضور یافتیم و امیدواریم که وعده سرنگونی اسرائیل به زودی محقق شود.

گفتنی است؛ نشست تخصصی «رهایی، تقدیر قدس» به همت مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی و با حضور جمعی از فرهیختگان و نخبگان علمی و سیاسی در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها