خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون گفت: روز قدس روز مهمی برای مسلمانان بوده و ملت عاشورایی و با بصیر ایران در این روز لبیک گفته و علیه ظلم و ستم و فتنه گران ایستادگی می‌کنند و ظلم و فتنه را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۶۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پیمان قرمزی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون با اشاره به روز قدس، اظهار داشت: به گفته امام (ره) روز قدس روز همبستگی مسلمانان است؛ بنابراین روز قدس برای ما مسلمانان که در برابر ظلم وستم که بر مسلمان دیگری باشد ایستادگی می‌کنیم وبا مشت های گره برای نجات مردم مظلوم از چنگال صهیونیستی،فریاد حمایت از آنها این امر نشانگر همبستگی جهانیان است.

وی با بیان اینکه روز قدس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین است، گفت: روز قدس روز مهمی برای مسلمانان بوده و ملت عاشورایی و با بصیرتایران در این روز لبیک گفته و علیه ظلم و ستم و فتنه گران ایستادگی می‌کنند و ظلم و فتنه را از بین ببرند.

این فعال دانشجویی اظهار امیدواری کرد: اسرائیل نابود خواهد شد چون ظلم بقایی ندارد.

قرمزی روز قدس امسال را آغاز جدیدی برای پایان رژیم جعلی اسرائیل عنوان کرد و گفت: مردم شریف و انقلابی کازرون، همیشه در صحنه بوده و خواهند بود و این یک افتخار برای شهرستان شهید پرور است و شهری که ۱۳۰۰شهید داده همین مردم اجازه نفوذ دشمن را نخواهنداد که مردم را به انحراف بکشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون با تاکید بر اینکه مردم انقلابی کازرون یک ملت عاشورایی و با بصیرت هستند، تصریح کرد: فتنه گران در صورت به انحراف کشاندن شعارهای روز قدس در دریای عظیم ملت کازرون در روز قدس غرق خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها