به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه، محفل انس با قرآن و مراسم عزاداری حضرت امام علی (ع) برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۵۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه تربت حیدریه، محفل انس با قرآن و مراسم عزاداری حضرت امام علی (ع) برگزارشد.

در این مراسم معنوی که باحضور پایوران و سربازان وظیفه سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد، ابتدا پرویز نیازی مسئول روابط عمومی و تبلیغات این ناحیه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولا امیرالمومنین امام علی (ع) و همچنین خیرمقدم به قاریان مدعو، اظهار کرد: انسان اکر هر لحظه‌ای در محضر قرآن باشد باید بابت اعطای این لیاقت از جانب خداوند سبحان شاکر باشد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص گره گشایی قرآن کریم از مشکلات مادی و معنوی انسان‌ها، افزود: به فرمود: ه معظم له مشکلات هرجامعه‌ای باقرآن حل میشود و قرآن همواره راه حل زندگی بشر را به فرزندان آدم آموخته در حالیکه این وعده قرآن است و محقق نیز خواهد شد.

در ادامه مراسم نیز حافظ کل قرآن مسعود محمدی از نفرات برتر حفظ تربت حیدریه به تلاوت پرداخته و سپس نیز حافظ کل و نفر اول مسابقات حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم در مسابقات کشوری اداره اوقاف و امورخیریه درسال ۱۳۹۶ رضا حسنی به تلاوت پرداخته و در انتها نیز به سوالات حاضران با محفوظات خود پاسخ داد.

شایان ذکر است در پایان مراسم نیز مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی و ذکرمصیبت مولای مظلومان عالم حضرت امام علی (ع) پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها