خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
سرهنگ عجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: رسالت دینی ما ایجاب می کند که از مردم فلسطین، یمن، عراق، سوریه و دیگر مظلومان مسلمان جهان دفاع کنیم و شاهد هستیم که یک اجماع جهانی برای نابودی اسرائیل در حال شکل گیری است.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۵۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، سرهنگ حسن عجمی در گفتگویی، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: وظیفه تمامی مسلمان و غیر مسلمان آگاه در جهان است که به دفاع از حق مسلم مردم مظلوم فلسطین وارد صحنه شده و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند زیرا به فرموده امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است و روزیست که اسلام را باید احیا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: بیگانگان در هر زمان به واسطه فرافکنی ها درصدد هستند که مسلمانان را از حرکت برای دفاع از مظلوم بازدارند و این را به واسطه راه اندازی جنگ های منطقه ای و همچنین محتوای خود در فضای مجازی، سال هاست دنبال می کنند ولی دشمن باید بداند که ماهیت اسلام، دفاع از حق و مظلوم است و هیچ گاه از این آرمان عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه دفاع از قدس به منزله دفاع از اسلام است، گفت: به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مسئله فلسطین حیاتی و حساس است و تا آخرین لحظه از حق مسلم مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهیم کرد زیرا هدف اصلی اسرائیل، کمرنگ کردن و در نهایت نابودی اسلام است.

سرهنگ عجمی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی، دینی و انسانی است، بیان کرد: قطعاً امسال هم مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار و شهیدپرور شرق اصفهان در این راهپیمایی شرکت کرده و حماسه ای پرشور و جهانی را رقم می زنند زیرا حضور مردم در روز قدس، پیام عزت و تسلیم ناپذیری در برابر دنیای سست و شکننده کفر و استکبار را به جهان مخابره می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر مسلمانی در گوشه ای از جهان فریاد مظلومیتش بلند شود بر همه مسلمانان واجب است که به فریاد او پاسخ دهند، تاکید کرد: رسالت دینی ما ایجاب می کند که از مردم فلسطین، یمن، عراق، سوریه و دیگر مظلومان مسلمان جهان دفاع کنیم و شاهد هستیم که یک اجماع جهانی برای نابودی اسرائیل در حال شکل گیری است.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) خاطرنشان کرد: بی شک حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیسم است و بر این باور هستیم که بصیرت مردم؛ صحنه باشکوه راهپیمایی روز قدس را رقم می زند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها