خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۴۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به تعطیلات هم اکنون ما شاهد ترافیک نیمه سنگین ولی پرحجم در لاین شمالی "آزاد راه "کرج به قزوین " ، آزاد راه "قزوین- رشت" و"قزوین به زنجان" هستیم. 
وی با اشاره به اینکه حدفاصل کوهین _ لوشان حجم ترافیک سنگین است افزود: وضعیت ترافیک در سایر محور های مواصلاتی استانی عادی و روان است. 
رئیس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد : از رانندگان گرامی درخواست میکنیم از عجله و شتاب در رانندگی برای رسیدن به مقصد پرهیز و با توجه به حجم بالای خودرو در جاده ها فاصله طولی را رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در آزاد راه خودداری کنند. 
سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه پلیس راه بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد از کلیه رانندگان خواست : ضمن همکاری با پلیس راه در طول مسیر سفر و رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کافی به سفر خود ادامه داده و از پارک کردن خودرو در لاین اضطرار آزاد راه ها به جد خودداری کنید.
سرهنگ بیگلری در پایان افزود: از استان قزوین ۲۶ دستگاه اتوبوس نیز به منظور شرکت در بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) عازم تهران میشوند که پلیس راه استان آنان را همراهی میکند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها