خبرهای داغ:
دعوت تشکل‌های دانشجویی و انقلابی اصفهان برای راهپیمایی روز قدس؛
تشکل‌های دانشجویی و انقلابی دانشگاه‌های اصفهان با دعوت مردم اصفهان به شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی در ضعیف‌ترین دوران حیات سراسر جنایت خود به سر می‌برد و رویای شوم آنها در پیاده سازی خاورمیانه بزرگ نقش برآب شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۳۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، تشکل‌های دانشجویی و انقلابی دانشگاه‌های استان اصفهان مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه استان اصفهان را به حضور پرشور در در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در آغاز متن دعوت تشکل‌های دانشجویی و انقلابی دانشگاه‌های استان اصفهان با اشاره به این فرمود: ه مقام معظم رهبری که «روز قدس روز فلسطین نیست، روز امت اسلامی است» آمده است: روز قدس نماد یکپارچگی ملت‌های مسلمان جهان و تجلی اراده، ظلم ستیزانه امت واحده اسلامی است؛ روزی که با تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) به نقطه عطفی جهت بیداری جهان اسلام و مقابله با جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیان فرومایه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن شده است.

در ادامه آمده است: اهمیت روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته فزونی یافته است چراکه از یکسو رژیم جنایتکار آمریکا در اقدامی مذبوحانه سفارت منحوس خود را به قبله اول مسلمین جهان، بیت المقدس منتقل نموده و از سوی دیگر شاهد اوج گیری و تداوم راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز‌های فلسطین اشغالی طی قریب به سه ماه گذشته می‌باشیم که منجر به شهادت بیش از ۱۲۰ نفر و مجروحیت چندین هزار نفر از مردان و زنان و کودکان بی گناه و مبارز و مجاهد فلسطینی شده است.

در بخش دیگری از این پیام دعوت بیان شده است: به واسطه این مجاهدت‌هاست که رژیم غاصب صهیونیستی در ضعیف‌ترین دوران حیات سراسر جنایت خود به سر می‌برد و رویای شوم آن‌ها در تسلط بر نیل تا فرات و پیاده سازی خاورمیانه بزرگ نقش برآب شده است.

در پایان تأکید شده است: تشکل‌های انقلابی و دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان در لبیک به دعوت رهبر عزیز انقلاب اسلامی از عموم مردم و به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان روزه دار و استکبارستیز استان اصفهان دعوت می‌نمایند تا بار دیگر و پرشورتر از سال‌های گذشته جهت تجدید پیمان با آرمان‌های ضداستکباری امام روح الله (ره) و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور حماسی و دشمن شکن خود را به نمایش گذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها