خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: روز جهانی قدس، فصل باشکوهی از همدلی و اتحاد مسلمانان را در اقصی نقاط جهان رقم زده است؛ این ابتکار خردمندانه اینک در صحنه بین‌الملل مایه وحشت و استیصال دژخیمان و صحنه گردانان بی‌پایه استکبار شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۲۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار داشت: روز قدس نماد واقعی مقاومت مسلمانان فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیست می باشد و روز جهانی قدس یکی از یادگارهای گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی است که در حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان و مردم فلسطین شکل گرفت.
 
وی افزود: اگر اتفاقات قبل و بعد از نامگذاری این روز در جهان اسلام را با هم مقایسه کنیم کاملا به تدبیر حکیمانه امام (ره) پی خواهیم برد چرا که این اقدام موجب شد ملت فلسطین تا حدودی از مظلومیت محض بیرون آمده و نگاه مردم دنیا به رژیم غاصب صهیونیستی نگاهی واقع بینانه تر شد.
 
صادق پور خاطر نشان کرد: این اقدام امام نگاه بین المللی و روحیه گرفتن مردم فلسطین بوده است و ما در خلال جنگ 22 روزه شاهد آن بودیم که مردمی بی دفاع و محصور از تمامی جهات توانستند در برابر رژیم کودک کش اسرائیل مقاومت کرده و آنها را ناچار به عقب نشینی کنند که اینها همه آثار بیدارگری هایی است که به برکت انقلاب اسلامی و به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) موثر واقع شده است.
 
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت ایران اسلامی در جهان گسترش یافت و مردم مظلوم فلسطین و کشورهای آزاده جهان با الهام از این گفتمان در مقابل دشمنان اسلام مقاومت می‌کنند و امروز ملت مظلوم فلسطین توانسته با رمز مقاومت در مقابل رژیم غاصب صهیونیسم که لانه ستمگری و ظلم جهان است، بایستند.
 
این مسوول ابراز کرد: روز جهانی قدس، فصل باشکوهی از همدلی و اتحاد مسلمانان را در اقصی نقاط جهان رقم زده است؛ این ابتکار خردمندانه اینک در صحنه بین‌الملل مایه وحشت و استیصال دژخیمان و صحنه گردانان بی‌پایه استکبار شده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با اشاره به حمایت های همه جانبه آمریکا نسبت به رژیم صهیونیستی در طول زمامداری دولت های متعدد تاکید کرد: همه دولت های آمریکا نگاهی حمایتی از این رژیم منحوس داشته و دارند و دولت ترامپ نیز اینگونه گستاخی ها را به اوج رسانده که مصداق بارز این گستاخی انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس است که البته به دلیل بیداری موجود در مردم فلسطین شاهد یک انتفاضه جدید در این کشور هستیم .
 
وی تصریح کرد: یکی از مصائبی که امروز جهان اسلام گرفتار آن است حاکمان وابسته به دشمنان قلمداد میشود و این حکام علی رغم خواسته ملت ها در حال همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که در سالیان اخیر شاهد علنی شدن این حمایت ها بود.
 
صادق پور بر حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در این روز تاکید کرد و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش می‌گذارند،در واقع مسلمانان با روز جهانی قدس همه تهدیدها را از جهان اسلام دفع و می‌توانند اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنند.
 
این مسوول افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عاملی برای تقویت جبهه‌های مقاومت در منطقه خواهد بود، روز قدس روز شکل‌گیری یک جبهه مقاومت در مقابل رژیم ساختگی اسرائیل است، روز مقاومت حق در مقابل جبهه کفر که بازیگر اصلی آن رژیم غاصب صهیونیست است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز قدس با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی، اعلام می‌کنیم که همواره در کنار ملت فلسطین تا آزادی قدس شریف خواهیم ماند و تا نابودی اسرائیل پلید در مقابل استکبار جهانی بخصوص آمریکای ظالم ایستادگی خواهیم کرد.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها