مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت : جوانان و ورزشکاراین استان همواره پاسدار آرمان های قدس شریف بوده و خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۰۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، امیر غفرانی با بیان اینکه جامعه ورزشی البرز در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند، خاطر نشان کرد:بدون تردید موضوع فلسطین یک مسأله جهانی است و آرمان قدس، بخش جدایی ناپذیر از جهان اسلام بوده و هست.

ورزشکاران البرزی پاسدار آرمان های قدس خواهند بود


وی اضافه کرد: هر مسلمان و آزاده ‌ای می بایست حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین را برخود واجب بداند که جوانان و ورزشکاران استان البرز نیز به همین منظور، همواره پاسدار آرمان های قدس شریف خواهند بود.


غفرانی گفت: امروز اقدامات شوم استکبار جهانی در انتقال سفارت خود به قدس شریف و حرکت های ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی، ضرورت حضور در صحنه را دوچندان کرده است.


وی ادامه داد: از کلیه ی هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان و جوانان استان دعوت می کنیم تا ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمانهای والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی (ره) و همچنین منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون همیشه، حضوری پرشور، پر رنگ و حماسی داشته باشند.


غفرانی گفت: امید است تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) به زودی شاهد آزادی و پاکسازی کامل قدس شریف از وجود رژیم منحوس، کودک کش و غاصب صهیونیستی باشیم.

ارسال نظرات