خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امام خمینی (ره) در فرانسه در حال مصاحبه با رسانه‌های دنیا بودند و در حالی که در آن شرایط خفقان جامعه ما گفتگو با رسانه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار بود اما ایشان موقع نماز مصاحبه را پایان دادند و با اینکار پیام مهمی را صادر کردند و نشان دادند برای اقامه نماز قیام کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۹۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین در مراسمی که به مناسبت ارتحال بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره در مسجد رسول اکرم شهر الوند برگزار شد اظهار داشت :با شب زنده داری و احیا ما دنبال حیات معنوی هستیم همان چیزی که قرآن کریم بر آن تاکید دارد.
وی افزود : شب های قدر در بعضی از منابع مختلف دینی در ماه رجب و شعبان آمده است اما دسته سوم آن را در ماه مبارک رمضان می دانند.
وی خاطر نشان کردند : روزه‌داری، اقامه نماز، برپایی عدل، توجه به صداقت و راستی و اهل ذکر بودن راه‌هایی برای دست‌یابی به زنده شدن جان و دل و دست‌یابی به حیات معنوی است.
آیت الله عابدینی گفت :حضرت عیسی مسیح می فرمایند : هرکس اگر در زندگی دوبار متولد نشود حقیقت عالم را درک نکرده است»، ما از رحم مادر در یک تولد جبری به دنیا می‌آییم که در اختیار ما نیست اما تولد دیگری در دنیا وجود دارد که در اختیار ماست که اگر این تولد را در نیابیم از انسانیت و حقیقت آفرینش چیزی درک نکرده‌ایم.
امام جمعه قزوین با بیان اشاره به خطبه 87 نهج البلاغه یادآور شد: حضرت در این خطبه به بيان صفات عالمان راستين مى‌پردازد؛ همانها كه با امدادهاى الهى توانسته‌اند روح تقوا را در خود زنده كنند، هواپرستى را از خود دور سازند و در سايه اين خودسازى، كليدِ درهاى هدايت را بدست آورند.
وی گفت: امام خمینی (ره) در فرانسه در حال مصاحبه با رسانه‌های دنیا بودند و در حالی که در آن شرایط خفقان جامعه ما گفتگو با رسانه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار بود اما ایشان موقع نماز مصاحبه را پایان دادند و با اینکار پیام مهمی را صادر کردند و نشان دادند برای اقامه نماز قیام کرده‌اند.
امام جمعه قزوین تصریح کرد: امیرالمؤمنین (ع) در تكميل بخش‌هاى گذشته به مردم هشدار مى‌دهد كه با وجود اهل بيت (ع) و عترت پيامبر (ص) كه سرچشمه زلال علم و آگاهى اسلامى هستند، چرا سراغ افراد جاهل و بى خبر و ناآگاه می‌روند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها