خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا می‌تواند زمینه‌ساز تعالی جامعه و دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام باشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۸۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سومین یادواره مردمی شهدای مدافع حرم درضیافت نور بنام اولین شهید مدافع حرم استان" شهید مرتضی بصیری پور" در دهستان کرغند برگزار شد.

 قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و خانواده شهید بصیری پور در بدو ورود به دهستان ابتدا مورد استقبال گرم مردم دهستان کرغند قرار گرفتند وسپس مسیر یک کیلومتری تا مسجدجامع این دهستان را پیاده با مردم پیمودند.

حجت الاسلام علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام در این مراسم با بیان اینکه شهدا حماسه‌سازانی هستند که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است.

وی افزود: دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالتی است که شهدای والامقام همیشه به دنبال آن بوده‌اند و برای دستیابی به این اهداف والا و ارزشمند از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ و از جان و مال خود گذشته‌اند که تمامی این موارد در دستیابی به عزت و اقتدار کنونی کشورمان کافی بود.

اکبرپور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، گفت: امروز شرافت و عزت جامعه اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا وارسته‌ترین الگو برای جوانان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هرچه داریم حاصل خون شهداست گفت: سیره شهدا می‌تواند امروز مسائل و مشکلات را برطرف کند. چون شهدای اتکا زیباترین تجارت را انجام دادند اولا جانشان را فروختند و خریدارش خدا و قیمتش هم بهشت و آثارش نیز موجب شده تا امنیت و باقی ماندن ارزش‌ها حاصل شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها