خبرهای داغ:
امام جمعه پردیسان قم:

نفاق پیچیده تر شده است

امام جمعه پردیسان قم گفت: امروز نیز علی یک طرف و مثلث شوم قانطین، مارقین و ناکسین یک طرف هستند. نفاق پیچیده تر شده است و طلحه و زبیرهای هزاره سوم هستند.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۷۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه جماران بیرجند با اشاره به شهادت مظلومانه امام علی(ع) اظهار داشت: امام علی(ع) مظلومانه به دست خوارج بی بصیرتی که به خاطر دنیا طلبی های خودشان، امام را به شهادت رساندند.

 

وی با بیان اینکه امام علی(ع) در وصیت نامه سیاسی الهی خود ابتدا فرزندانش را به تقوا وصیت کردند افزود: در این راستا هر سازمانی باید با تقوا استوار باشد و تمام سازمان ها و تشکل ها باید نظمی بر اساس تقوا داشته باشند.

 

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی و امام جمعه پردیسان قم بیان کرد: همچنین سپس امام علی(ع) در وصیت نامه خود فرزندان خود را به همسایگان، مساجد، حج و قرآن سفارش کردند و فرمودند مبادا دیگران به قرآن عمل کنند و شما نگاه کنید و مواظب باشید بیگانگان در عمل به قرآن از شما سبقت نگیرند.

 

قوامی با اشاره به اینکه امروز رهبری علی مظلوم زمان ما است تصریح کرد: مثلث شوم قانطین، مارقین و ناکسین امروز قوی تر و مدرن تر با سلاح های مجازی و پیشرفته تر از قبل هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز معاویه ها و یزید های بسیاری است  ادامه داد: امروز نیز علی یک طرف و مثلث شوم قانطین، مارقین و ناکسین یک طرف هستند. نفاق پیچیده تر شده است و طلحه و زبیرهای هزاره سوم هستند.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به مردم اعتماد کرد و گفت باید با مردم باشیم یادآور شد: امام اعلام کرد قبله اول مسلمین در اسارت است بنابراین مدافعان حرم باید بیت المقدس را نیز آزاد کنند.

 

امام جمعه پردیسان قم ادامه داد: امام در برابر ظلم و جور زمان قیام کرد، انقلاب بهمن را به نظام فروردین تبدیل کرد و نظام را ادامه داد و موقعی که دشمن به نظام حمله ور شد  هشت سال جنگید.

 

وی با معرفی جانشین امام اظهارداشت: رهبر انقلاب 40 سال است امام جمعه تهران است، در سن 42سالگی رئیس جمهور و در سن 53 سالگی با دست مجروح رهبر انقلاب شده است.

 

قوامی با بیان اینکه رهبری شاگرد و ذخیره امام است خاطرنشان کرد: از خرداد ۶۸ تاکنون که ۳۰ سال است رهبری با قدرت و صلابت راه امام را ادامه می دهد و کم نمی آورد. غیر از ایشان چه کسی می تواند این قافله را به مقصد برساند؟

 

وی با بیان اینکه دشمنان بسیاری داریم و آنها همان نشانه اهمیت کشور ما است افزود: امروز به غرب آسیا رفتیم، پشت دیوار حائل هستیم، نصرالله تجهیز شده است، اکنون در جولان هستیم و به سمت قدس در حرکتیم. با اطاعت از رهبری داعش و صدام را پس زدیم.

 

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با بیان اینکه ما طالب امام هستیم گفت: گرچه امام معصوم با امام عادل متفاوت است اما این فقیه عادل جامع الشرایط است که در زمان غیبت کبری امام عصر(عج) نائب ایشان است و ما باید به ولایت فقیه اقتدا کنیم.

وی با بیان اینکه ما تابع امام هستیم اظهارداشت: با امام به جایی می رسیم و بدون امام هیچ کاری نمی توانیم بکنیم زیرا امام خضر و قطب نمای ما است و ما با آن جلو می رویم.

قوامی ادامه داد: امام عادل و جامع الشرایط نصیب ما شده است. در قرآن هیچ نعمتی را خدا منت نمی گذارد فقط رهبری را منت می گذارد.

 

وی با تاکید بر اینکه رهبر به انسان عزت می دهد گفت: رهبری مانند پدری با صولت و صلابت است که فرزندان در سایه این پدر احساس عزت و امنیت می کنند و ما در جهان سربلندیم چون رهبر داریم.

 

امام جمعه پردیسان قم با بیان اینکه اولین سخن رهبری این بود که "دشمنان بدانند راه ما راه امام است" خاطرنشان کرد: امروز ما نیز در جهان رهبری مانند امام داریم. نظام ولایت فقیه برای تاسیس خود روح الله و برای توسعه و تعمیقش امام خامنه ای را می خواست.

 

وی افزود: رهبری ویژگی های مثبتی دارد و تجربه طی شده راه امام خمینی را نیز دارد و ایشان آیتی مثل امام و در مواقعی جلوتر است. رهبری در ۸۰ سالگی در کنار مرقد امام پیمان بست که همچنان مسیر انقلاب را ادامه خواهیم داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار