خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جلسه ای با موضوع " تبیین اصول و مبانی فکری حضرت امام خمینی ( ره ) " در ناحیه خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۲۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر محسن حاجیان با بیان این مطلب که " اگر مبانی و اصول فکری امام ( ره ) فراموش شود، تداوم انقلاب اسلامی محقق نمی شود و همت و برنامه ریزی استکبار جهانی و تفاله های داخلی آنها بر حذف اندیشه های ناب اسلامی حضرت امام( ره ) و جایگزینی تفکرات پوچ لیبرالی بوده که الحمدلله تاکنون به خاطر پرچمداری این اندیشه های الهی توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای( حفظه الله ) راه به جایی نبرده و نخواهند برد ".
حاجیان گفت: مبنای اندیشه حضرت امام( ره ) اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی است که از آغاز انقلاب اسلامی تا آخرین لحظات حیات طیبه اشان بر آن تاکید داشته و به آن سفارش می نمود و همین امر باعث خصومت سران کفر و نفاق با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه "مخالفت جدی امام با اشرافی گری و حمایت از پابرهنگان و مستضعفان " را از شاخصه های مهم فکری ایشان عنوان کرد و تاکید کرد: متاسفانه آفت و آسیبی که الان جامعه دینی ما را با تهدید جدی مواجه نموده، گسترش خوی اشرافی گری و تجمل در بین مسئولان اجرایی کشور است که باعث شده دولتمردان درد مردم را احساس نکنند و فقط به فکر تکاثر خود و اطرافیان خود باشند.
" اعتماد به وعده های الهی و پوچ بودن وعده و وعیدهای قدرت های پوشالی مادی، عدم سلطه پذیری،تکیه بر وحدت و انسجام ملی از دیگر شاخصه های فکری حضرت امام ( ره ) بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها