خبرهای داغ:
وَمَثَلُ کَلِمَةٍ خَبِیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبِیثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ مَا لَهَا مِنْ قَرَارٍ. ابراهیم /۲۶ و مثل کلمه کفر (و روح پلید) مانند درخت پلیدی است که ریشه‌اش به قلب زمین نرود بلکه بالای زمین افتد و (زود خشک شود و) هیچ ثبات و بقایی ندارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

جریان باطل در مصداق روز آن یعنی رژیم غاصب صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا از طرق مختلف و با استفاده از دیپلماسی خبیث، بیش از ۷۰ سال است که ملت مسلمان و مقاوم فلسطین را تهدید و شدید‌ترین تحریم‌ها و ظلم‌ها را برآن جامعه انسانی روا می‌دارد و مدیران و سیاست مداران جامعه جهانی درسکوت و خفقانی ذلت بار و خفت آفرین در مقابل این عملکرد جریان باطل، به نظاره نشسته اند. آنچه که سبب حیرت گشته، متاسفانه دفاع برخی از کشور‌های به ظاهر اسلامی، اما حاوی اسلام آمریکایی و نیز روشنفکر نما‌ها در داخل است که در قامت دایه‌ای مهربان‌تر از مادر جهت توجیه این نوع عملکرد جامعه جهانی و به ویژه دیپلماسی خبیث آمریکا، نقش ایفا می‌کنند. جبهه سست عنصر و نفاق چه در داخل مرز‌های جمهوری اسلامی و چه در خارج از مرز‌های انقلاب اسلامی آگاه باشد:
۱- رژیم غاصب صهیونیستی نماد و نمود عینی جریان باطل در عصر حاضر است که بنا بر وعده الهی همچون شجره خبیثه‌ای است که قرار و ریشه نیافته و بر روی زمین پراکنده گشته و نهایت و سرانجام آن نابودی است و در این عصر هر لحظه، بنا بر گفته مدیران آن رژیم غاصب، هژومونی پوشالی آنان در حال ریزش است و لرزش ستون‌های تمدن غرب احساس و سیر افول آن آغاز شده است.
۲- پیروزی امت اسلامی بنا بر سنت و قاعده الهی «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ. وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم. فتح/۲۹» در یک صدایی و هم آوایی جامعه جهانی اسلام، در مسئله فلسطین است. امروز جامعه اسلام ناب محمدی (ص) به درستی از اهمیت مسئله فلسطین به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت، آگاهی دارد و اسیر پروپاگاندای تمدن غرب و جریان غربگرا و جبهه نفاق جهت فرعی کردن مسئله فلسطین، نخواهد شد.
۳- پیروزی و اقتدار روز افزون جبهه مقاومت نتیجه استقا مت و پایمردی ملت فلسطین و خون شهدای جامعه فلسطین است. جامعه فلسطین در نهایت دراین منازعه نابرابر و نا متوازن حق و باطل، بنابر قاعده الهی «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا. اسراء/ ۸۱» فاتح میدان خواهد بود. در این راه، مقاومت و صبر مجاهدان فلسطین سبب شکستن طلسم شیطان و آزاد سازی انرژی جامعه اسلام خواهد شد که ختم و فرجام آن تقویت نهضت بیداری انسانی- اسلامی در جامعه جهانی است.
ایجاد وفاق اجتماعی و تاکید بر وحدت و همدلی و مقاومت در برابر جریان باطل در عصری که جبهه دشمن در تمامیت قدرت خود نهایت تلاش را جهت بر هم زنی انسجام و وحدت جامعه اسلامی به کار بسته است، حضور دانشجویان بسیجی در گرامیداشت روز قدس و آگاه سازی و روشنگری ابعاد تهاجم و نفوذ دشمن در جامعه اسلامی، از رسالت‌های تاریخ ساز جنبش‌های دانشجویی است.

حضور همه جانبه جنبش دانشجویی در راهپیمایی حماسی و باشکوه روز قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) لبیک به ندای تاریخی و اعتقادی امام راحل عظیم الشان است که بارقه‌های امید را در دل ملت اسلام جهت حفظ و حراست از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و قدرت بازدارندگی را در مقابل دشمنان جهت تحریف خط امام، ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها