نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان گفت: منشورحکومت داری حضرت علی (ع) بایدالگوی سردمداران جهان باشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۲۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان ضمن تسلیت سالروزشهادت حضرت علی (ع) بابرشمردن ویژگی‌های حکومتی آن حضرت گفت: منشور حکومت داری حضرت علی (ع) بایدالگوی سردمداران جهان باشد.


وی در ادامه افزود: دل بستگی و وابستگی بشر از ابتدای حکومت امیرالمومنان (ع) تا هزاران سال بعد از آن، حتی تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) و در نهایت قیامت، ادامه خواهد داشت و سیره امام علی (ع) و اولادش همچنان برای ابناء بشر تازگی دارد.


حجت الاسلام منتشلو اضافه کرد: امروز باید حکومت علی (ع) و نامه ایشان به مالک اشتر را به عنوان منشور حکومت داری به جهان معرفی کنیم، گفت: امام (ع)، پیشوا و رهبر اسلام تا کنون محسوب شده و برای همه امور تربیتی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و جهادی ما پشتوانه‌ای عملی، برنامه‌ای مدون و سیره‌ای ماندگار دارند که این ویژگی جز در حضرت علی (ع) در هیچ غیر معصومی دیده نمی‌شود.


مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان تاکیدکرد: حضرت با مردم ارتباط و دیدار عمومی داشتند و مردم نیز می‌توانستند به حضرت دسترسی پیدا کنند بر همین اساس مدیران باید به درس‌آموزی از حضرت بپردازند و فرصت‌هایی برای مردم فراهم کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات