امام جمعه رامسر از تهیه و توزیع 1000 سبد کالا در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۱۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ️حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی در گفت و گویی با بیان اینکه سبد کالا در طول سال بمناسبتهای مختلف تهیه و بین افراد تحت پوشش این مرکز و نیازمندان توزیع میشود گفت: در ماه مبارک رمضان 1000 سبد کالا، یک جلد قرآن، سیدی آموزشی و جزوات فرهنگی تهیه و توزیع شد.

 وی با اشاره به اینکه سبد کالا در طول سال هنگام بازگشایی مدارس که متشکل از نیازمندیهای تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع میشود تصریح کرد: تهیه سبد کالا با اعلام در نماز جمعه و پیام هایی که توسط مرکز نیکوکاری جواد الائمه ارسال شده تامین میشود و بسیاری از خیرین با تهیه بخشی از مواد غذایی و تحویل به مرکز کمک می کنند.
رضایی با بیان اینکه مصلی و دفتر نیکوکاری دارای بودجه خاصی جهت کمک به نیازمندان نبوده و با کمکهای مردمی سبد کالا تهیه میشود گفت: امیدوارم شاهد روزی باشیم که یک نفر نیازمند نداشته باشیم و فقیری در شهر ما وجود نداشته باشد.

امام جمعه رامسر خاطر نشان کرد: ساخت خانه محرومین بصورت مشارکتی و کلی و تامین هزینه درمان نیازمندان توسط مرکز نیکوکاری جواد الائمه رامسر انجام میشود که سبب رضایتمندی مردم شده است.

وی در پایان از اعضای مرکز نیکوکاری و اصحاب رسانه جهت همکاری تقدیر و تشکر کرد.⭕

ارسال نظرات
پر بیننده ها