خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دشمنان انقلاب با تمام توان دنبال این هستند تا خللی در انقلاب اسلامی ایجاد کنند و با انجام فتنه‌های متعدد و گروهک‌های تروریستی در فکر تداخل در انقلاب هستند همانطور که مقام معظم رهبری فرموند «خرمشهرها در پیش داریم».
کد خبر: ۹۰۲۴۵۹۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

دشمنان انقلاب با تمام توان دنبال ایجاد خلل در انقلاب اسلامی هستند/ پیام یادواره‌های شهدا هوشیاری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در نوزدهمین یادواره شهدای روستای همه‌کسی ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: امروز اگر در دنیا توانستیم مقاومت کنیم مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگری‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه جهاد فی سبیل الله یعنی مجاهدت‌هایی که امیر المومنین(ع) داشتند، گفت: در طول تاریخ سه رکن برای نجات هر قوم و بشریتی لازم است رهبری، انگیزه الهی و مردم که هر جا این سه رکن در کنار هم جمع شده نتیجه آن موفقیت و هر جا جدا بوده‌اند به نتیجه نرسیده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز داشت: دشمنان به فکر و دنباله‌رو این هستند که مردم را از دو رکن انگیزه خدایی و رهبری جدا کنند، بنابراین در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی به شدت کار می کنند تا این ارکان را از هم جدا کنند .

وی با بیان اینکه در طول دفاع مقدس آن چیزی که توانست جنگ تحمیلی را به نتیجه برساند انگیزه الهی مردمی بود، عنوان کرد: بیش از 200 هزار شهید و 500 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شده که این خون ‌ها اجازه نمی‌دهد تا انقلاب از مسیر اصلی خود خارج شود بنابراین ما باید برای دنیا، نه فقط برای ایران هوشیار باشیم.

سردار کامرانی صالح گفت: خداوند را شاکریم بعد از چندین سال نوزدهمین یادواره شهدای روستای همه‌کسی به همت مردم برگزار می‌شود و می‌بینیم چگونه پای کار هستند.

وی گفت: دشمنان انقلاب با تمام توان دنبال این هستند تا خللی در انقلاب اسلامی ایجاد کنند و با انجام فتنه‌های متعدد و گروهک‌های تروریستی در فکر تداخل در انقلاب هستند همانطور که مقام معظم رهبری فرموند «خرمشهرها در پیش داریم».

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه  ما متمسک به اهل بیت(ع) هستیم، افزود: بر ما چه باکی است امام(ره) ما فرمود اگر با دین ما مقابله کنند با دنیای آنها مبارزه خواهیم کرد و امروز به حول قوه الهی به جایی رسیدیم که دشمن قدرت تعرض به ما را ندارد اگر جبهه مقاومت امروز دشمنان را به ستوه آورده به واسطه قدرت بازدارندگی است بنابراین ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم .

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها برای شهدا نیاز نیست بلکه برای ما نیاز است، گفت: پیام یادواره‌های شهدا این است که ما باید هوشیار باشیم.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: بیش از 36 کشور در جنگ تحمیلی به ما حمله کردند و تمام دنیا پشت سر داعش به جنگ آمدند اما شکست خوردند.

وی با بیان اینکه این موارد برای همه ما آزمایش و آزمون است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با هدایت پیامبرگونه خود این علم انقلاب را به دست امام زمان(عج) خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امروز بیش از 800 کانال ماهواره‌ای و سایت‌ها و اینترنتی بر ضد دین ما کار می‌کنند که نیاز به هوشیاری ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات