خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود، با اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در شش شهر این شهرستان گفت: در شهر شاهروداین برنامه روز جمعه ۱۸ خرداد، ساعت ۱۱ از خیابان تهران مقابل راهنمایی و رانندگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۸۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور با گرامیداشت ایام لیالی قدر با دعوت از مردم استان و شهرستان شاهرود برای حضور در راهپیمایی روز قدس، در دفاع از مردم مظلوم این کشور با اشاره به زمان و مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در شهر‌های این شهرستان گفت: مراسم راهپیمایی در شهر شاهرود روز جمعه ۱۸ خرداد، ساعت ۱۱ از خیابان تهران به سمت مصلای پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک امام (ره) شاهرود برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود افزود: در شهر بسطام مراسم ساعت ۱۱:۳۰ از بارگاه امامزاده محمد به سمت مصلای نماز جمعه (امامزاده سید ابوالقاسم) برگزار و در شهر کلاته خیج ساعت ۱۱:۴۵ از میدان امام حسین (ع) به سمت حسینیه اعظم این شهر برگزار می‌گردد.
وی ادامه داد: در شهر مجن راهپیمایی ساعت ۱۱ از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع این شهر برگزار و در شهر بیارجمند ساعت ۱۱:۳۰ از میدان قدس به سمت مصلای نماز جمعه و در شهر رودیان ساعت ۱۱:۳۰ از مقابل شهرداری به سمت میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در برخی از روستا‌ها نیز این مراسم بصورت خودجوش برگزار خواهد شد از عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه دعوت کرد در این مراسم شرکت و با حضور خود با پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، جواب دندان شکنی به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب و اسلام عزیز بدهند.
لازم به ذکراست، راهپیمایی روز جهانی قدس در ۶۰ نقطه استان سمنان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها