خبرهای داغ:
سلمان جعفری
سرهنگ علی اصغر عطایی: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی و هوشمندانه بود برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام
کد خبر: ۹۰۲۴۵۷۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ سرهنگ پاسدارعلی اصغر عطایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام خمینی(ره)یک تصمیم راهبردی و هوشمندانه بودبرای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون افزود: در 16 مرداد سال 1358 در حالی که کمتر از یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته بودحضرت امام خمینی (ره) در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواستند تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند .

سرهنگ عطایی با اشاره به اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین استگفت: روز قدس روزی است که ملت های مسلمان بی واسطه مقامات رسمی خودبا وحدت و همبستگی حرفشان در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین در دنیا مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت استگفت: این روز می تواند آغازی بر بیداری ملت های مسلمان در سراسر جهان باشد و منجر به وحدت هرچه بیشتر کشور های اسلامی در تحقق آرمان فلسطین و تحقق حقوق قانونی مردم فلطسین باشد .

وی افزود: بی تردید امسال راهپیمایی روز قدس اهمیتی دو چندان دارد. از یک سو پیاده نظام صهیونیست ها یعنی تروریست های تکفیری در عراق و سوریه رو به زوال و نابودی و هزیمت هستند و از سوی دیگر تشت رسوایی حکام مرتجع منطقه که همان مزدوران بی جیره و مواجب استکبار و رژیم صهیونیسم جهانی هستند، از بام افتاده است و افکار عمومی ملل اسلامی کاملا بی پرده می دانند که کدام دولت ها در مسیر رفع مشکلات امت اسلامی و تعالی مسلمانان قدم بـــــــــــر می دارند و کدام دولت ها نیز همپیاله با صهیونیست ها و حامیان غربی این رژیم کودک کش هستند .

وی گفت:امسال در شرایطی روز قدس را برگزار می کنیم که دشمنی های استکبار جهانی علیه نظام ما عملی شده و ترامپ رئیس جمهور امریکا در یک اقدام جنون آمیز و یک جانبه از برجام خارج شد و بار دیگر نشان دادند که به استکبار جهانی نبایست اعتماد کرد.

وی در پایان افزود:ملل مسلمان در واکنش به اقدام ترامپ در خصوصانتقال سفارت آمریکا را از تل آویو به بیت المقدس قبله اول مسلمین که باعث جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرکوب و به شهادت رساندن مردم مظلوم فلسطین در روز های اخیر شده است امسال حضور گسترده و با شکوه تری در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها