سازمان بسیج عشایری کشور طی بیانیه ای ، ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و اعلام حمایت خود از اقدام عشایر سوریه در مواجهه با امریکا و همدستانش، و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ، عموم آزادگان جهان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۶۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به نام خدا

بر همه ملت­ها و دولت­ها واجب است مسأله فلسطین را در اولویت مسائل خود قرار دهند امام خامنه‌ای(مدظله)

سلام بر شاخه‌های زیتون، سلام بر مسجدالاقصی و سلام بر قدس

در سرزمین فلسطین و نوار غزه در آستانه روز جهانی قدس امسال، سینه‌ها سوگوارند و از چشمان خیس آیینه‌ها خون می‌بارد. رژیم کودک کش اسرائیل از اشک چشمان کودکان مظلوم فلسطین دریایی به بزرگی مدیترانه ساخته. صهیونیسم شوم، تصویر زیبای حقوق بشر و حرمت انسانیت را در بومرگ خونین فلسطین شکسته است. امروز حوادث خونبار غزه و استمرار آن، اعتماد به مجامع بین‌المللی را همچون حبابی پوچ نموده است.

ملت روزه‌دار ما امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد که زنان، کودکان و پیران در فلسطین و غزه، بیش از پیش در خون خود غلطیده‌اند.

آمریکا و انگلیس و برخی حکومت‌های مرتجع عرب بی‌شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند. امروز در سرتاسر جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته، سازمان‌های حقوق بی بشری در برابر جنایات هولناک اسرائیل سفاک ، مهر سکوت و چابلوسی بر لب زده‌اند.

مسلمانان جهان غافل از فتنه ،تفرقه و تکفیر استکبار ، به خود گرفتارند و رژیم اشغالگر قدس نیز با استفاده ازاین غفلت و سکوت شرم‌آور مجامع بین المللی و برخی دولت های منافق عربی جنایات ضد بشری خود را تداوم بخشیده است. سازمان ملل وقیحانه و احمقانه از رژیم جبار صهیونیستی دفاع می‌کند . اما ملت‌های آزاده جهان یکپارچه علیه این ستم تاریخی اعتراض خود را در راهپیمایی‌ها اعلام می‌کنند.

عسفناکتر ازین ها ، بعضی پادشاهان عیاش و شیوخ بلاد اسلامی هستند که بی اراده و وابسته در تبعیت از اربابان جهانی و غارتگران بین‌المللی از هم پیشی می گیرند و چشم و گوش خود را در برابر این فجایع بزرگ تاریخی می بندند و سرخود را در آخور رژیم صهیونیستی و اربابانشان نهاده و مشغول پروارند تا گاوی شیرده برای آنان باشند.

فریاد آزادی و آزادگی مردم آزادمرد جهان از گوشه و کنار بلند است و اخیرا سران قبائل و عشایر سوریه نیز طی بیانیه ای به توطئه گران غربی – عربی – صهیونیستی هشدار داده اند.

اما در چنین شرایطی رهنمود های ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز، در حرم امام خمینی(ره) همچون گذشته چراغی برای آزادگان جهان و به ویژه جوانان مبارز عرب و به ویژه فلسطینی شد و توانمندی‌های مقاومت هر روز بیشتر شکوفا شده و پهپادهای حماس توانسته‌اند تا قلب اسرائیل نفوذ کنند و موشک هایشان هم توانسته است خواب راحت را از چشمانشان بزداید واین یک شکست مفتضحانه دیگر برای رژیم صهیونیستی است.

جامعه عشایر کشور به این ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و ضمن حمایت خود از این اقدام عشایر سوریه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ، همگام با سایرملت آزاده و شریف ایران و مسلمانان جهان فریادهای خفته در آتشفشان سینه هایشان را در روز قدس با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا طنین انداز می کند و ایمان دارد که این فریادهای خفته به آتشی سوزنده مبدل شده و سرتاپای جریانات ضد اسلام را به آتش خواهد کشید و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و مردم غزه خواهد بود.

« والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته »

سازمان بسیج جامعه عشایری کشور

ارسال نظرات