بیانیه بسیج جامعه زنان:

قدس، سمبل امت واحده اسلام است

سازمان بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، تأکید کرد: قدس به عنوان سمبل امت واحده اسلام، قلب مسلمین جهان را بهم گره زده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۵۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل منتشر شد:

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ ‏.                 (سوره اسرا آیه 1)

  روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.                                     " امام خمینی(ره)"

  فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل نمود.

  این روز بزرگ، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم دربند و آوارگان فلسطینی از جور و ستم و بیداد رژیم ضدبشری، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است که  قریب به ۷۰ سال از حیات ننگین خود، منشاء قتل عام‌ها، آوارگی‌ها، جنایات علیه بشریت و جنایت جنگی بی‌شماری شده و آوارگی میلیون‌ها فلسطینی و حبس و شکنجه‌های غیرانسانی هزاران انسان مظلوم را سبب شده است.

   این روز یادگار پیر فرزانه انقلاب و رهبر بی نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی(ره) است و ایران اسلامی بر اساس راهبرد همیشگی اش، بر حمایت از مظلومان جهان، بویژه پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری "اشغال سرزمین اسلامی فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی خسارت بزرگی را بر جهان اسلام تحمیل کرده و زخم مهلکی را بر پیکر مسلمانان وارد آورده است وما برای درمان آن تلاش می کنیم".

 در حالی که منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی ها، غارت ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری های سفاکان صهیونیست بسته اند؛ باید بدانند که قدس، به عنوان سمبل امت واحده اسلام، قلب مسلمین جهان را بهم گره زده و اعمال شیطانی همچون؛ شهرک سازی های نامشروع در اراضی فلسطینیان و ادامه اشغالگری آنها، نمی تواند رویای واهی و افسانه ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

  امروز بیش از هر زمان دیگری ملت‌های مسلمان نیازمند حفظ وحدت، همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم ضدبشری اسرائیل هستند و لازم است با بصیرت و درایت، از توطئه‌ها و اختلاف افکنی صهیونیست‌ها که در صدد انحراف جهان اسلام از مبارزه با اشغالگران قدس شریف و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، به سمت برادرکشی و جنگ مذهبی هستند، پرهیز کنند.

  ملت شریف ایران افتخار پیشگامی در دفاع از فلسطین مظلوم را دارند و در روز قدس امسال نیز همپای تمامی مسلمانان جهان در دفاع از قدس شریف به پا خواهند خواست و بار دیگر حقانیت آرمان فلسطین را فریاد خواهند زد.

   ما بانوان فهیم و بصیر، با درک عمق این توطئه ضمن دعوت همگان به بصیرت و روشن بینی انقلابی در خصوص حوادث و وقایع تاسف برانگیز جهان اسلام، همه هموطنان عزیز را به حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی عظیم روز قدس که یادگار عمق تفکر انقلابی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است دعوت می نماییم، باشد که فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" امت روزه دار پایه های سست بیت عنکبوتی اسرائیل را فرو ریزد و ملت مظلوم فلسطین صبح روشنی را که امام خامنه ای به آنها بشارت می دهد را به زودی به چشم ببینند،آنجا که می فرماید: "  برادران و خواهران فلسطینی به خداوند حکیم و قدیر اعتماد کنید،قدرت خود را باور کنید و بر آن بیفزاید و به پیروزی نهایی یقین داشته باشید و بدانید که: ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز".

 سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)  نیز مقاومت  را حق مسلم مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی می داند و از همه بانوان غیور و انقلابی کشور، که قشری تأثیرگذار در جامعه هستند دعوت می کند با  شرکت حداکثری در راهپیمایی روز جهانی  قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی در حمایت از زنان و کودکان مظلوم فلسطین که زیر یوغ رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند، نهضت مقاومت فلسطین را تقویت کنند و در کنار دیگر مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی لرزه بر اندام استکبار جهانی بیندازند.

بسیج جامعه زنان در این بیانیه با تاکید بر اتحاد ملی و انسجام امت اسلامی از ملت همیشه بیدار ایران و همه مسلمانان جهان می خواهد که همواره بر عهد خود به راهی که خمینی کبیر( ره) ترسیم نموده پایبند و دفاع از مظلوم را در هر برهه از زمان فراموش نکند و با توجه به اهمیت روز جهانی قدس و تاثیر آن در تقویت نهضت مقاومت فلسطین، با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، این مراسم را با شکوه هرچه بیشتر نسبت به سال های گذشته برگزار کنند.

ارسال نظرات