خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با تأکید بر اینکه صدای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار شنیده می‌شود ملت ایران را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۱۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در آستانه روز جهانی قدس آمده است: "صدای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و امریکای جنایتکار شنیده می‌شود"، روز قدس روز احیای اسلام است. روز قدس، روز مشت‌های گره کرده بشریت است. روز قدس روز فریاد خروش جهانیان علیه مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر است. روز قدس روز همبستگی و همدلی جهانیان است.

در ادامه بیان شده است: بر مبنای فرمایش پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) که می‌فرمایند «اگر کسی صبح از خواب برخیزد و به فکر رسیدگی به امور مسلمین نباشد؛ مسلمان نیست»؛ و به پیروی از تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مشت‌های خود را گره کرده و بر دهان رژیم‌های گرگ صفت منطقه و جهان و در رأس آن‌ها غده سرطانی دنیا، اسرائیل غاصب می‌کوبند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: رژیم‌ها و دولت‌های خونخوار آمریکا، انگلیس و اسرائیل که در جنگ‌های نیابتی خود در عراق، سوریه، یمن و دیگر کشور‌های اسلامی سعی در تضعیف دنیای اسلام و تضعیف امواج خروشان بیداری اسلامی دارند، بار دیگر در روز قدس شاهد اتحاد دنیای اسلام و نظاره گر افول قدرتشان در منطقه خواهند بود. قدس اولین قبله مسلمانان جهان است.

در بخش دیگری عنوان شده است: در این سال‌ها دفاع از مظلومین، تنها حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و قدس شریف، قبله اول مسلمانان را شامل نمی‌شود؛ بلکه دفاع از ملت و کشور‌های سوریه، عراق، بحرین و یمن را نیز در بر می‌گیرد؛ مسلمانان آزاده جهان، در این روز با وحدت خود به مستکبرین عالم از جمله رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار، هشدار خواهند داد؛ همانگونه که رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: «جنگ با اسرائیل آرزوی هر مسلمان و ایرانی است» مسلمانان آماده‌اند تنها با یک اشاره، موجودیت بی وجود این رژیم را از روی زمین محو نمایند.

در ادامه تأکید شده است: تحولات منطقه و پیروزی‌های حزب الله لبنان و حماس در جنگ‌های رودررو با رژیم منحوس اسرائیل گواه این مدعاست که این رژیم جعلی و نامشروع در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و این دمل چرکین جهانی رو به فروپاشی است. طولی نخواهد کشید که اجاره نشینی اسرائیل غاصب به پایان برسد و جهانیان زوال آن را به نظاره خواهند نشست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان بیان کرده است: شکی نیست امروزه هر جنایت و خونریزی که در جهان اتفاق می‌افتد با حمایت و خط دهی غده چرکین خاورمیانه و همچنین با حمایت مادی سگان حلقه به گوش آمریکایی – اسرائیلی از جمله رژیم منحوس و نفرین شده سعودی است؛ سران این دو رژیم بدانند با انجام این امور پست و رذیلانه بیشتر در منجلاب نابودی خود غرق شده و به زودی، شاهد فروپاشی رژیم‌های استکباری دنیا خصوصا اسرائیل اشغالگر بوده و زمین به مستضعفین و وارثان حقیقی اش خواهد رسید.

در پایان عنوان شده است: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان از عموم آزادی خواهان جهان، ملت شریف ایران، خصوصاً مردم شهید پرور و دانشجویان انقلابی استان اصفهان دعوت می‌نماید تا همچون گذشته با بصیرت، حضور فعال و پرشور در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، مراتب مخالفت خود را با تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی و اشغال قدس شریف در هویت سازی جعلی برای مسجد الاقصی، استمرار محاصره غزه و ترور و کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند و با حضور قدرتمند خود در این راهپیمائی، پیام روشنی به سهل اندیشان دوستی با شیطان بزرگ بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها