سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز قدس از همه مسلمانان و آزادگان جهان دعوت کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان بلند امام خمینی(ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام تجدید پیمان کنند.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۸۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ، همه آحاد ملت را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود و بیانیه ای را به همین مناسبت منتشر کرد.

من بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

به زودی نماز جماعت را در قدس خواهید خواند

 

ماه رمضان ،صرفا ماهی برای مقاومت در برابر گرسنگی وتشنگی نیست.آنچه در تعالیم الهی بر فلسفه وجودی ماه مبارک رمضان تاکید شده است در واقع عبودیت و اخلاص ن بندگان در پیشگاه خداوند منان است و این امر زمانی روی خواهد داد که مسلمین، علاوه بر عبودیت  فردی نسبت به مسایل جاری جامعه اسلامی نیز ، تقوا داشته باشند و مسلما اعلام برائت از مشرکین ،یکی از  مصادیق بارز این تقوای الهی_سیاسی است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی(ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده است در واقع روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های سفاک و جنایتکار و روز مقابله با مستکبرین است.

امروز در حالیکه جهان ، شاهد بیداری اسلامی ملت های آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است، بیش از هر زمان دیگر، دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی ، بر همگان آشکار میگردد.در این میان روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه ، روز نماد وحدت و همدلی مسلمانان و آزادگان جهان است.

رژیم منحوس و کودک کُش اسرائیل با وقاحت تمام و بر خلاف همه اصول اخلاقی و حتی قوانین بین المللی در حال تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین است.سکوت کشورهای غربی و همینطور دولت های متحجرعربی ، غمی افزون بر چهره مظلوم  اما شکست ناپذیر جهان اسلام وارد میکند.اما مردم شریف وروزه دار ایران اسلامی بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در یک اتحاد و انسجام مثال زدنی ، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بالاخص اسرائیل غاصب و حامیان آنان خواهند زد.

از اینرو سازمان  بسیج مهندسین عمران و معماری کشور ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس  ،مردم شریف ایران خصوصا جامعه مهندسی ایران را به حضور حداکثری در روز جهانی قدس دعوت  نموده  و در کنار آحاد ملت ایران با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام و معظم رهبری در مبارزه با استکبار و حمایت  از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین تجدید بیعت مینمائیم.

والسلام علي من إتبع الهدی

سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری

.

 

ارسال نظرات