فاطمه سیفی
به کدام خانه رواست؟
یک فعال فرهنگی در تبیین شبهه کمک به فلسطینیان گفت: وقتی می گوییم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، باید روشن کرد که منظور از خانه کجاست؟ بی شک خانه ما اسلام است نه ایران!
کد خبر: ۹۰۲۴۴۵۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی فلسطین شناسی باحضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد.
حسین فاطمی زاده از فرهنگیان دشت ورامین در این مراسم در پاسخ به این سؤال که چرا باید به فلسطین کمک کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها بر اساس اعتقادات اسلامی این کار را انجام می دهد.
وی در تبیین شبهه کمک به فلسطینیان افزود: وقتی می گوییم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، اول باید روشن کرد که منظور از خانه کجاست؟ بی شک خانه ما اسلام است نه ایران! یعنی تمام ما به جز ایرانی بودن یک مسلمان هم هستیم پس باید تمام زندگی خود را برهمین مبنا تنظیم کرد.
فعال فرهنگی با اشاره به اینکه قرآن به صراحت مسلمانان را امت واحده عنوان کرده، ابراز کرد: قرآن ما را به کمک رسانی به یکدیگر امر کرده به ویژه کمک به مظلومینی که مورد ستم قرارمی گیرند.
وی در ادامه در تبیین چرایی شعار مرگ برآمریکا، اذعان داشت: همه ما می دانیم که آمریکا و اسرائیل بزرگترین دشمن ملت های مسلمان هستند، از این رو بر مسلمانان لازم است تا برای نابودی آنها یکدست شوند.
فاطمی زاده در پایان کودک کشی و مظلوم کشی را از ویژگی های صهیونیست ها دانست و افزود: رژیم صهیونیستی باگرفتن سرزمین های فلسطینیان آنان را مورد اذیت و آزار قرار داده و اقدام به شهرک سازی برای نیروهای خودی می کند.
فاطمه سیفی

ارسال نظرات