در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جم، مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی و دیگر مسئوولان و در غیاب خبرنگاران برگزار شد، مسئولان این باشگاه از رفع مشکلات مالی این تیم خبر داده و از هواداران خواسته‌اند نگران وضعیت موجود نباشند.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۴۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال به زودی به صورت رسمی آغاز می‌شود که تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته 7 بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود را از دست داده است.

مهدی تارتار که فصل گذشته با جوانان گمنام خود توانست در مقطعی در صدر جدول قرار بگیرد و تا پایان فصل نیز به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشد توانست در اولین سال حضور جمی‌ها به عنوان نماینده فوتبال استان بوشهر در لیگ برتر، رتبه پنجمی جدول را برای آنها کسب نمایید.

اما حالا این روزها، مهدی تارتار هفت بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود را از دست داده و برای حضوری قدرتمندتر از فصل قبل باید تیم خود را از نو بسازد.

محسن فروزان، محمد طیبی، ابراهیم صالحی، علی دشتی، فرشاد محمدی‌مهر، امید سینک و مثیم تیموری هفت بازیکن تاثیرگذار پارس‌جم در فصل قبل هستند که در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شده و به نوعی مهدی تارتار تا به اینجا برای فصل آینده خلع سلاح شده است.

تیم پارس‌جنوبی در اولین خرید خود، رحمان احمدی گلر سابق تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را به جای محسن فروزان جذب کرده و گلر اسبق تیم ملی، سنگربان جمی‌ها در فصل هجدهم لیگ برتر خواهد بود.

تیم طلایی‌پوش جنوب کشور، برای حضوری بهتر نسبت به فصل گذشته نیاز به تغییرات جدی دارد و جدایی بازیکنانی که بیش از 80 درصد بازی‌های پارس‌جنوبی در فصل قبل را فیکس بازی می‌کردند کار تارتار را سخت کرده و وی نیاز مبرم به حضور بازیکنانی مطرح در تیم خود می‌بیند.

روح الله سیف الهی، شهرام گودرزی و محمد نوری از دیگر بازیکنانی هستند که نیم‌فصل گذشته به پارس‌جنوبی پیوسته‌اند و مهدی تارتار نیز بر حضور آنها در این فصل در تیم طلایی پوش جنوب کشور تاکید کرده است.

اخیرا در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جم، مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی و دیگر مسئوولان و در غیاب خبرنگاران برگزار شده حکایت از رفع مشکلات مالی پارس‌جنوبی دارد و مسئوولان از هواداران خواسته‌اند نگران وضعیت موجود نبوده و منتظر باشند تا پارس‌جنوبی به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ برتر، قوی‌تر از فصل گذشته ظاهر شود.

باشگاه پارس‌جنوبی‌جم با علی قربانی و جابر انصاری مهاجمین فصل گذشته استقلال تهران مذاکراتی را داشتهو اگر دو طرف به توافق برسند، دو مهاجم مطرح فوتبال استقلال تهران راهی جم می‌شوند تا خط حمله تیم تارتار مثل فصل گذشته زهردار عمل کند.

بر اساس این گزارش، با توجه به وعده‌های مسئوولین به هواداران باید دید چه بازیکنان مطرح دیگری در پارس‌جنوبی حاضر خواهند شد هرچند تارتار نشان داده که در ساخت بازیکن مهارت خاصی دارد و هواداران جمی نیز امیدوارند با این سرمربی در این فصل خوش بدرخشند.

با توجه به سخنان مدیرعامل پارس جنوبی مبنی بر خروج هفت بازیکن از این تیم، به نظر می رسد باشگاه پارس جنوبی با بقیه بازیکنان تمدید کند و به دنبال اضافه‌کردن 6 بازیکن جدید به این تیم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات