امام جمعه کلاته خیج گفت: برای حفظ این انقلاب اسلامی به اتحاد و همدل مردم و تبعیت از ولایت نیاز هست که همانگونه که تاکنون بوده با استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۲۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین علی خداپرست در مراسم شهادت امام علی علیه‌السلام و ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه اعظم شهر کلاته خیج برگزار شد در سخنانی با تسلیت ایام شهادت امام علی علیه‌السلام و لیالی قدر و ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد با بیان اینکه به فرموده امام خامنه ای این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست افزود: امام تحولی در قرن حاضر ایجاد کرد که تبعات آن قرن ها را در نوردیده است و نوری در ظلمت دنیای فرورفته در مادیات بوده است.
وی افزود: تلاش دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون از بین بردن این نور بوده اما غافل اینکه چراغی را که ایزد برفروزد کسی دیگر نخواهد توانست خاموش کند.
امام جمعه کلاته خیج خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی و قیام امام راحل بر پایه مکتب اسلام و تشییع علوی و فاطمی برپا شد و محقق شد و باید همه ما تلاش کنیم تا این انقلاب تداوم یابد.
وی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای تشکیل اسلام با آن مخالف بودند و در طول دوران ائمه اطهار این مخالفت ها را با شهادت ائمه به اوج رساندند و بعد از آن هم این ادامه داشت و نگذاشتند اسلام ناب در جهان محقق شود تا اینکه امام راحل با اتکا به وعده های الهی و عبرت از تاریخ و تمسک به قرآن حکومت اسلامی را بنیان نهاد و جهان را معطوف این نور کرد.
خداپرست با بیان اینکه حفظ این انقلاب از اوجب واجبات است گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا این انقلاب الهی را محافظت و پاسداری کنیم و در این مسیر از ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیاست انجام دهیم.
وی ادامه داد: برای حفظ این انقلاب برگرفته از اسلام و قرآن تبعیت از ولایت مهم است و این اتحاد همدلی بین مردم و امام سبب پایداری و‌حفظ نهضت و تحقق انقلاب جانی مهدی(عج) خواهد بود.
در این مراسم ذاکران اهل بیت به مریثه خوانی پرداختند.
این مراسم به همت ستاد ارتحال امام شهر کلاته خیج و پایگاه حضرت ولیعصر و حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا شهر کلاته خیج برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها