رئیس حوزه علمیه بسطام گفت: امروز آنچه مهم است دشمن شناسی و بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان است که می خواهد این نظام و ملت را تسلیم کنند.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۰۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،حجت السلام و المسلمین عین الکمال در مراسم شهادت امام علی(ع) و ارتحال امام خمینی (ره) وقیام ۱۵ خرداد در صحن امام زاده محمد شهر بسطام در سخنانی با اشاره به ویژگی های که رهبر انقلاب برای امام راحل و مقایسه با امام علی علیه‌السلام بیان کردند اظهار کرد: امام در مقابل در مقابل دشمنان مقتدر و با صلابت و محکم می ایستاد و رأفت و مهربانی در مقابل مردم داشت و این ویژگی ها را مولا علی هم داشتند.
وی با اشاره به سه شاخصه اقتدار و مظلومیت و پیروزی نهایی درزندگی مولا علی و امام خمینی(ره) بیان کرد: این سه ویژگی در سراسر زندگی امام راحل کاملا مشهود است و مولا علی هم داشت و چیزی که مهم است پیروزی نهایی بود که محقق می شد و این به خاطر اینان و اعتقاد به وعده های الهی بوده است.
استاد حوزه علمیه بسطام با اشاره به حضور دشمنان متحد در هر عصر و زمانی گفت: در زمان مولا علی ناکسین و مارقین و قاسطین حضور داشتند در زمان امام راحل و امروز هم اینها وجود دارند و در حال توطئه هستند.
وی ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی و منافقین همیشه تلاش دارند مردم را از ولایت و نظام جدا کنند و این تلاش آنها در اعصار مختلف به شیوه های گوناگون ادامه دارد و جریان نفوذ و نفاق بیشترین ضربه را وارد می کنند.
رئیس حوزه علمیه بسطام تاکید کرد: آنچه امروز هم است و مورد تاکید رهبری انقلاب بود اتحاد و‌حدت و دشمن شناسی و بصیرت مردم و مسئولین است که باید همه مراقب باشند در دام دشمن گرفتار نشوند.
در این مراسم که به همت هیئت امنا و خادمین امامزاده محمد و پایگاه کربلا و شهدا حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام برگزار شد ذاکران اهل بیت به عزاداری پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها