خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه شاهرود با اشاره به اخلاص امام راحل گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت های امام اخلاص امام است که همیشه خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود می دانست.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۰۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام احمد نظری در مراسم بزرگداشت ایام ارتحال امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد که به همت پایگاه امام خمینی (ره) حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در مسجد امام حسین علیه السلام روستای میغان شاهرود با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت امام راحل اخلاص امام است افزود: که یکی از مهمترین عوامل موفقیت های امام اخلاص امام است که همیشه خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود می دانست.
وی افزود: امروز هم اخلاص در عمل و قول در کلام رهبری معظم انقلاب برگرفته از گفتمان امام راحل وجود دارد و اثر آن را در اتحاد و همدلی و مردم و حضور آنها در صحنه می بینیم.
استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: امام راحل با توکلی که به خدا و وعده های الهی داشت قیام خود را از سال ۱۳۴۲ آغاز کرد و مردم نیز از همان زمان دور امام جمع شده و با هدایت های ایشان رژیم شاهنشاهی ایران سرنگون کردند و حکومت اسلامی را بعد از قرن ها تشکیل دادند.
وی با تاکید بر حرکت در مسیر امام راحل و راه و روش ایشان گفت: باید بدانیم که امروز دشمنان تلاش دارند انقلاب را از مسیر خود دور کنند و تلاش آنها تحریف امام راحل و خط امام است و باید مراقب باشیم و گوش به فرمان ولایت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.
در این مراسم ذاکران اهل بیت در رثای امام علی علیه‌السلام و امام راحل و شهدا له مرثیه خوانی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها