به همت پایگاه بسیج شهید فروغی کارگاه آموزشی سبک زندگی مهدوی،با حضور کارشناس مهدویت سرکار خانم آسایی و حلقه صالحین دختران نوجوان سطح یک و دو برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۹۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، به مناسبت فرارسیدن دومین شب از لیالی قدر به همت پایگاه بسیج شهید فروغی کارگاه آموزشی سبک زندگی مهدوی،با حضور کارشناس سرکار خانم آسایی و حلقه صالحین دختران نوجوان سطح یک و دو برگزار شد.

کارشناس مهدویت با اشاره به آیات سوره مبارکه قدر، اظهار کرد: یکی از آیات مرتبط با امام زمان(عج) و همچنین اثبات کننده انکه شب قدر، شب ایشان است.آیات سوره مبارکه قدر است که خداوند با افعال مضارع در این خصوص می فرمایند.

کارگاه آموزشی سبک زندگی مهدوی برگزار شد
وی ادامه داد :به دلیل آنکه فعل مضارع دلیل به استمرار است،تمام مفسران شیعه و سنی تفسیر کرده اند که شب قدر صرفا مخصوص زمان پیامبر (ص) نبوده است، بلکه بعد از ایشان نیز این شب هر سال تکرار می شود.


آسایی در پاسخ به این سوال که گره زدن اهداف انقلاب اسلامی با زمینه سازی ظهور در چه راهی دنبال می شود،تاکید کرد: این امر ناشی دغدغه امام خمینی(ره)بود زیرا ظهور امام زمان زمان (عج)نیازمند فراهم شدن علائم و شرایط است و امام راحل بنا داشتند این شرایط را فراهم آوردند.


کارشناس مهدویت اضافه کرد:بیانات و اهداف امام نه تنها در میان جوانان داخل کشور مورد پدیرش قرار گرفته بلکه جوانان دیگر کشورها نیز بیانات ایشان را ملاک عمل قرار دادند.


آسایی درپایان خاطر نشان کرد:شب قدر، شب دعا و مناجات است لذا خوب است که منتظران ظهور امام زمان (عج)در این شب ،برای گل عالم حضرت امام زمان(عج) دعا کنید.

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها