آیین باشکوه شب قدر هم‌ زمان با شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان در مقدس امامزاده محمد (ع) و سکینه خاتون کرج از نوادگان امام موسی کاظم (علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۹۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مردم کرج در شب 21 ماه رمضان همانند شب نوزدهم از لیالی قدر به جهت حضور در امامزاده محمد (ع) و سکینه خاتون کرج سر از پا نمی‌شناختند تا با معبود خود خلوت کرده و در سیاهی شب از ذات اقدس حق طلب استغفار کنند و امامان معصوم را واسطه بخشش و آمرزش گناهان خود قرار دادند.

ندای «الهی العفو» در امامزاده محمد (ع) و سکینه خاتون کرج پیچیده بود و این نوا با «سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» در هم آمیخته شده بود و معنویت خاصی در کوچه پس کوچه‌های شهر جاری بود و مردم با اشک چشم ندامت از گناهان خود را به خداوند متعال اعلام می‌کردند.

مردم در امامزاده محمد (ع) و سکینه خاتون کرج در آن زمان از بامداد، قرآن کریم و 14 معصوم را واسطه قرار داده تا مقدرات آنان به بهترین نحو ممکن توسط امام زمان (عج) تایید و امضا شود و خوشا به حال آن افرادی که امام زمان (عج) روزی سال آینده‌اش را شهادت در مسیر حق و عدالت قرار داده است.

 

خبرنگار بسیجی : معصومه نیکویی

ارسال نظرات