البرز/

ندای «الهی العفو» شب زنده‌‌داران در مسجد جامع رجایی شهر کرج طنین‌انداز شد

مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم متدین و ولایت‌مدار در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۸۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم احیای لیله‌القدر در شب 21 ماه مبارک‌رمضان و عزاداری شهادت حضرت علی (ع) در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار شد.

ندای «الهی العفو» شب زنده‌‌داران در مسجد جامع رجایی شهر کرج طنین‌انداز شد

در مسجد جامع رجایی شهر کرج این مراسم با شکوه با حضور گسترده مردم متدین و ولایت‌مدار  تا سحرگاه این شب برپا بود و پیر و جوان، زن و مرد همه قرآن به سر گرفتند و با معبود خویش مناجات کردند.

در گوشه کنار مسجد مردان و زنان، پیر و جوان در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) اشک ماتم ریختند و با ندای  سُبْحَانَکَ یَا لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ از پروردگار خویش طلب آمرزش کردند.

در این شب معنوی و سراسر نور،  ذکر آمرزش و العفو ورد زبان همگان بود و  مردمانی از همه اقشار حضور داشتند تا بلکه توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کنند؛ در این شب پر فیض مردان و زنانی بودند که رخت سیاه برای شهادت امیرالمومنین (ع) را بر تن کرده و در سوگ مظلومیت این امام همام  می‌گریستند.

از نکات جالب دیگر این مراسم در مسجد جامع رجایی شهر کرج حضور پرشور نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است که برای خواندن دعای جوشن و قرآن به سر گرفتن آمده‌اند و استقبال بسیار خوبی را انجام می‌دهند و دوشادوش یکدیگر برای رازونیاز با پرودگار خود سر از پا نمی‌شناسند.

در گوشه‌ای دیگر میزی قرار دارد که شلوغ است و هر کسی به اندازه وسع خود کارتی را تقبل می‌کند. این کارت احسان در حق کودکان بی‌سرپرست است  که توسط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد و مردم سعی دارند در این شب‌ها کار نیکی نیز انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار