‌لیالی قدر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین(ع) ؛

دست‌ها برای "سبحانک یا لا اله الا انت" به آسمان بلند شدند

دل‌ها در تلاطم یک شب عظیم بود شبی که مردم روزه‌دار کرج خود را برای خواندن "الهی العفو" و "سبحانک یا لا اله الا انت" در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج آماده کردند.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۶۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در سالروز شهادت امیرالمؤمنین (ع) مراسم عزاداری و سوگواری آن امام همام با حضور قشرهای مختلف مردم ولایت مدار کرج در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار شد.

دست‌ها برای

دیشب و در دومین شب از شب های پر رحمت قدر، ندای الهی العفو در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج بلند بود.

مردم مؤمن و خداجو در شب بیست و یکم رمضان با دعا و مناجات از پروردگار بخشنده طلب عفو و برای خود و امت اسلام، سرنوشتی نیک طلب کردند.

در این مراسم که از ساعت 22 آغاز شد، حجت الاسلام ذوالنور به عنوان سخنران و تعدادی از ذاکرین اهل بیت (ع) به قرائت دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا  پرداختند. 


همچنین کربلایی سید امیر حسینی ، مداح اهل بیت (علیهم السلام) به ذکر مصیبت و مرثیه خوانی در عزای مولای متقیان، حضرت علی (علیه السلام) پرداخت.

مراسمی که در آن یاد و مظلومیت مولا علی (ع) موج می‌زند و دل‌های مردم روزه‌دار برای این بزرگ مرد جهان اسلام و تشیع می‌طپد.

مردم کرج برای برگزاری مراسم دومین شب قدر خود را آماده کرده‌اند و در منازل خود پرچم‌های ویژه را آویزان کرده و مردم را برای شرکت در این مراسم دعوت کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها