امام جمعه شهرستان کوهبنان

عزت و افتخار امام خمینی(ره) جهانی است

امام جمعه کوهبنان گفت: خداوند به حضرت امام خمینی(ره) عزت و افتخار جهانی داد و این عامل سبب شده تا امروز با نام ایشان دشمنان دچار وحشت شوند و نام معمار کبیر انقلاب عامل وحدت و همدلی مظلومان و مستضعفان جهان باشد
کد خبر: ۹۰۲۴۳۱۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان گفت: مراسم ارتحال امسال با ایام شهادت مولای متقیان مصادف شده است که جا دارد حضور هیئت‌های مذهبی زینت‌بخش این مراسم باشند.
وی ابراز کرد: در قرآن کریم خداوند انسان‌ها را به شیوه‌های گوناگون مورد تجلیل و تکریم قرار داده است و حضرت امام خمینی(ره) کارش از ابتدا برای خدا و رضایت حضرت حق بود که این مهم برای همه آشکار است.
امام جمعه کوهبنان بیان کرد: خداوند به حضرت امام خمینی(ره) عزت و افتخار جهانی داد، در حالی که بردن اسم ایشان در برهه‌ای از زمان جرم محسوب می‌شد و رساله امام با ترفندهای خاص رد و بدل می‌شد؛ اما امروز با نام ایشان دشمنان به وحشت می‌افتند و نام معمار کبیر انقلاب زمینه وحدت و همدلی مظلومان و مستضعفان جهان شده است.
وی تأکید کرد: در حال حاضر دشمنان نام امام را با ترس می‌برند و دوستان این نام مبارک را با افتخار بر زبان جاری می‌سازند؛ پس‌ باید از بنیان‌گذار کبیر انقلاب به بهترین شکل تجلیل شود.
جعفری افزود: باید افکار و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) را سرلوحه کار و خدمت به مردم قرار دهیم و اخلاق و منش ایشان را در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... به کار ببریم.
وی یادآور شد: امروز هم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همان راه و روش بنیان‌گذار کبیر انقلاب را در پیش گرفته و مبارزه با استکبار و استمعار را در رأس برنامه‌های خویش قرار داده است.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: از زمان ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همه ساله به‌مدت سه روز مراسمی با حضور عاشقان و اراد‌ت‌مندان ایشان در اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود که امسال هم این مراسم با شکوه بیشتری انجام خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار