خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

افزایش بصیرت و کادرسازی از اهداف حلقات صالحین

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: افزایش بصیرت، بینش و آگاهی در بین جوانان و نوجوانان یکی دیگر از برنامه‌های حلقات صالحین و هدف دیگر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۱۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

افزایش بصیرت و کادرسازی از اهداف حلقات صالحینبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد در پایگاه ریحانه النبی روستای هادی‌آباد شهرستان نهاوند دو عامل را باعث دشمنی غربی‌ها با امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب و ورود امام خمینی(ره) به کشور، دشمنان از یک طرف دست خود را از کشور ایران کوتاه می‌دیدند و از طرفی نگران الگو شدن انقلاب ما برای سایر کشورهای تحت سلطه خود بودند.

وی ادامه داد: دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران توطئه‌ها و فتنه‌هایی طراحی کردند که جنگ تحمیلی یکی از آنها بود اما به لطف درایت امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا این فتنه بی‌اثر شد و بعدها نیز در چندین دوره با به راه انداختن اغتشاشات و اعتراضات داخلی سعی درآسیب رساندن به نظام را داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افراد جامعه را به سه دسته انقلابی، ضدانقلاب و بی طرف تقسیم کرد وهر کدام را دارای خصوصیاتی خواند و افزود: تکلیف ضد انقلاب که مشخص است و کاملاً گوش به فرمان غرب و اجانب هستند.

وی داشتن محبت، مودت و اطاعت پذیری نسبت به رهبر را از ویژگی‌های برجسته افراد انقلابی دانست و گفت: یک فرد انقلابی همانگونه که نسبت به امام خمینی(ره) اعتماد و حرف شنوی داشته است، مطیع مقام ولایت کنونی نیز هست و این در حالی است که برخی افراد غیر انقلابی معتقدند که رهبری باید به صورت شورا انتخاب شود.

کریمی افزود: نیروهای انقلابی همیشه خود را بدهکار خون شهدا می‌دانند و بالعکس نیروهای غیرانقلابی خود را طلبکار از انقلاب می‌دانند.

وی قشر جوان و نوجوان را بسیار آسیب پذیرو مورد هجوم دشمن دانست و تاکید کرد: یکی از راه‌های مقابله با این هجوم راه‌اندازی حلقه‌های صالحین در بسیج بوده و اولین هدف حلقات نیز جذب جوانان و نوجوانان به پایگاه و مساجد و در نتیجه بیمه شدن این قشر در برابر آسیب‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: افزایش بصیرت، بینش و آگاهی در بین جوانان و نوجوانان یکی دیگر از برنامه‌های حلقات صالحین و هدف دیگر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی ترویج و عمل به بیانات مقام معظم رهبری در پایگاه‌ها را خواستار شدند و ادامه داد: در راستای عمق بخشی داخلی در پایگاه‌ها، همه فرماندهان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را با دقت گوش دهند و در راستای ترویج این بیانات گام بردارند؛ بنابراین عمل به این فرمایشات می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار