به همت حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار، سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج 270 نفر از عزاداران امام خمینی (ره) این حوزه توسط 7 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۸۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امیر آقا بابایی فرمانده حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : همزمان با ۱۴ خرداد بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی 270 نفر از عزاداران امام خمینی (ره) این حوزه توسط 7 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر اعزام شدند.

اعزام زائران منطقه حوزه استحفاظی در قالب 7 اتوبوس به مرقد امام خمینی (ره)

وی افزود: کاروان اعزامی ازحوزه 123 شهید ایزدیار در قالب دسته‌های عزاداری وارد مرقد مطهر شده و پس از گوش جان سپردن به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مراسم عزاداری، تشکیل حلقه‌های صالحین نیز شرکت می‌کنند.

آقا بابایی تصریح کرد: خوشبختانه میزان استقبال جوانان برای شرکت در مراسم ارتحال امام سال به سال در حال افزایش است که این نشان دهنده علاقه و وفاداری جوانان این مرز و بوم به انقلاب و امام(ره) است.

فرمانده حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار با اشاره به شخصیت ارزشمند امام خمینی(ره) گفت: امام‌(ره) از شخصیت‌های بی‌بدیل تاریخ است که یاد و نام آن شخصیت بزرگ دینی برای همیشه در تاریخ جاودانه می درخشد.

وی افزود: این افراد در قالب‌های کاروان‌های عزاداری به مرقد مطهر اعزام شدند که همه این افراد تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و بسته فرهنگی در قالب طرح محله مهربانی به زائران مرقد امام خمینی (ره) در طول مسیر تحویل داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها