خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

ریشه انقلاب اسلامی در 15 خرداد است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه پایه و ریشه انقلاب اسلامی در 15 خرداد است، گفت: آزادمردی پیام اصلی قیام 15خرداد است.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۸۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

ریشه انقلاب اسلامی در 15 خرداد استسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان  با گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد اظهار داشت: پایه و ریشه انقلاب اسلامی در 15 خرداد است.

وی با بیان اینکه روز 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این روز، روز یوم الله است که باید بیش از پیش گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به عوامل شکل‌دهنده قیام 15 خرداد عنوان کرد: کانون انقلاب اسلامی ما از فیضیه شروع شد و امام(ره) با سخنرانی تاریخی  و عظیم خود علیه شخص شاه، آمریکا و اسرائیل مواضع خود را بیان و  حرکت  شتابان انقلاب اسلامی از همین جا شکل گرفت.

وی با بیان اینکه قیام 15 خرداد سال 42 در حرکتی خودجوش و مردمی در راستای حمایت از امام خمینی(ره) و اهداف و آرمان‌های ایشان شکل گرفت، تصریح کرد: در این قیام شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب شد.

سردار مجیدی تشکیل حکومت اسلامی را آرمان اصلی امام(ره)  دانست و یادآور شد: امام(ره) با رژیم استکباری و رژیم پهلوی که اندیشه‌های اسلامی را در کشور ما یکی پس از دیگری حذف می‌کرد مبارزه و در این راه مردم را با خود همراه کرد تا در مقابل رژیم ستم شاهی 2500 ساله ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه حرکت‌های پنهان و در نهان مردم با هدایت‌های حکیمانه امام(ره) شکل گرفت، اضافه کرد: در نهایت انقلاب شکل گرفت که این پیروزی انقلاب اسلامی نشأت گرفته از اندیشه‌های ناب امام راحل است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان آزادمردی را پیام اصلی قیام 15خرداد دانست و یادآور شد: پیام این است که مردم ایران برای اسلام به حرکت درآمده اند تا اعلام کنند رژیم طاغوت که وابسته به آمریکا است را نمی‌توانند تحمل کنند که این همان برگرفته از شعار «هیهات منا الذله» است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار