عضو شورای عالی سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا(ع):

اندیشه‌های امام (ره) تحولات سیاسی و بنیادین در جهان اسلام ایجاد کرد

عضو شورای عالی سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: اندیشه‌های امام (ره) تحولات سیاسی و بنیادین در جهان اسلام ایجاد کرد و حرکت در مسیر اندیشه‌های امام (ره) سبب بیداری اسلامی در کشور‌های منطقه و جهان شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۷۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد مهرنیا پیرامون تفکر و راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تمام کلام و سخنان امام (ره) برای ما یک رهنمود و الگو است که راه آینده نظام جمهوری اسلامی در آن به‌خوبی ترسیم‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مخالفت صریح با دشمنان و مستکبران از ویژگی‌های امام (ره) بود، افزود: بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی در آن زمان از امریکا به‌عنوان شیطان بزرگ یاد کرده و همواره خطر و تهدید استکبار جهانی را به کشور‌های اسلامی گوشزد می‌کردند.

عضو شورای عالی سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه امروز استقلال، عزت و اقتدار کشور مرهون اندیشه‌های امام (ره) است، اضافه کرد: وحدت و همدلی مسلمانان همواره مورد تأکید حضرت امام بود.

مهرنیا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به سبب حرکت در مسیر اندیشه امام راحل حاصل شد، گفت: اندیشه‌های امام (ره) تحولات سیاسی و بنیادین در جهان اسلام ایجاد کرد و حرکت در مسیر اندیشه‌های امام (ره) سبب بیداری اسلامی در کشور‌های منطقه و جهان شده است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) به محرومان جامعه توجه خاصی داشت و همواره در پی رفع مشکلات آنان در جامعه اسلامی بودند و همچنین ایشان به استقلال اقتصادی کشور و حمایت از کالای ایرانی تأکید داشتند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه راهکار رفع مشکلات امروزی جامعه، آشنایی با سیره، منش و اندیشه‌های امام است، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی کشور باید برای ترویج اندیشه‌ها و افکار حضرت امام خمینی بیش از گذشته تلاش کنند.

وی ادامه داد: ترویج افکار و اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برای نسل جدید به‌ویژه جوانان و نوجوانان یک ضرورت است و همه آحاد جامعه باید وصیت‌نامه سیاسی عبادی امام (ره) را چندین بار مطالعه و به سفارش امام عمل نمایند.

مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی گفت: وصیت‌نامه امام (ره) چراغ راه ما است و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌های گروهی به‌ویژه صداوسیما، دستگاه‌های فرهنگی، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها نقش مهمی در تبیین و ترویج سیره امام دارند.

وی با بیان اینکه یکی از نقشه‌های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی، تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه به‌عنوان ستون اصلی و پشتیبان انقلاب در بین نسل جوان است، افزود: ولایت‌فقیه، راه و راهنمای حرکت امت اسلامی است و پیروی از آن انقلاب را از انحراف و فتنه دشمنان نجات می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها