مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود:
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: امام الگویی برای تمام اعصار در تحقق عدالت و حکومتی بر مبنای اسلام و مردم‌سالاری دینی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۴۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدجواد میرشفیعی، با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل، با بیان اینکه امام یک نمونه بی‌نظیر در عصر حاضر هستند، افزود: امام الگویی برای تمام اعصار در تحقق عدالت و حکومتی بر مبنای اسلام و مردم‌سالاری دینی محسوب می‌شوند.
وی افزود: امام راحل در طول عمر بابرکت خود تلاش کردند تا انسان‌ها را از ظلم و ستم، جور و جباران عالم نجات دهند و این کار را با اطمینان به وعده الهی انجام دادند که هر کس دین خدا را یاری کند، خدا حتماً او را یاری می‌دهد.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امام خمینی (ره) به خدا و مردم اعتقاد داشتند، افزود: امام راحل با بیدار کردن فطرت پاک مردم و هدایت آن‌ها در مسیر الهی توانستند حکومتی دو هزار و ۵۰۰ ساله، با آن همه پشتیبان و پشتوانه را از میان بردارند؛ آن هم با دستی خالی که این بسیار مهم و ارزشمند است.
میرشفیعی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران که امام راحل بنیان‌گذار آن بود معجزه قرن نام گرفت چراکه با تمام معادلات بشری این مهم محقق نمی‌شد و برای همین برای ابرقدرت‌ها تا مدت‌ها قابل باور نبود.
میرشفیعی با بیان اینکه باید مسیر امام راحل که همان مسیر حق و حقیقت است، را دنبال کنیم، افزود: امام خمینی (ره) به خدا اتکا و به مردم اعتقاد داشت و مقابل ظالم، محکم و استوار می‌ایستاد و اطمینان و اعتقاد به قدرت‌های جهانی نداشت.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به نائب امام راحل، مقام معظم رهبری گفت: خلف صالح امام راحل نیز دقیق و درست در مسیر امام راحل گام برداشته و همان مسیر را دنبال می‌کنند و این انقلاب با هدایت‌های این بزرگواران در مسیر درست خود در حال حرکت است.
این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور باید در مسیر ولایت گام برداریم و تبعیت از ولایت‌فقیه به فرمود: ه امام راحل سبب می‌شود که به مملکت ما آسیبی وارد نشود.
میرشفیعی ادامه داد: راه و روش و سیره ما باید همان راه و روش و سیره امام راحل در قول و فعل باشد و اگر این‌گونه شد ما قطعاً موفق خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها